banner_left
banner_right
Branding

Pioneer Investments má za sebou 85 let

Koráb plující po moři jako symbol objevitelského přístupu ve vyhledávání nových investičních příležitostí – tak vypadalo historicky vůbec první logo investiční skupiny Pioneer Investments, které používala od roku 1952. O pět let později bylo zjednodušeno do podoby stylizované siluety lodi v popředí s rokem založení investiční skupiny. V průběhu dalších padesáti let prošel logotyp dalšími třemi vývojovými fázemi až k dnešní podobě piktogramu plachetnice s názvem společnosti v námořnické modři.

V únoru 2013 uplynulo 85 let od založení globální investiční skupiny Pioneer Investments. Ta nabízí produkty v oblasti správy majetku včetně dlouhodobých investičních řešení a za svou letitou historii posbírala řadu významných ocenění. V současné době operuje v 26 zemích světa včetně České republiky a pracuje pro ni více než 2 000 zaměstnanců, včetně 330 investičních profesionálů. Společnost založil v roce 1928 Phillip L. Carret, který byl prvním portfolio manažerem třetího nejstaršího fondu na světě, Pioneer Fund. Ten od svého založení dosáhl rekordního kumulativního zhodnocení přes milion procent.

Na českém trhu Pioneer Investments působí od roku 1995 a svým klientům nabízí investování jak v české měně, tak i v eurech a dolarech. Investoři mohou vybírat z rodiny českých fondů Pioneer, ale i zahraničních fondů Pioneer s domicilem v Lucembursku. 

  „Více než osmdesátiletá úspěšná historie skupiny se odráží i v samotném vývoji loga, které se od tradiční detailní kresby v čase vyvíjelo směrem k modernímu jednoduchému piktogramu. Jediné, co všechny logotypy spojuje, je námořní tématika, která je hlavním motivem i v marketingové komunikaci Pioneer Investments. Věřím, že toto spojení silné tradice s inovativním přístupem znamená dobrý vítr v plachtách i pro další náročná období, která máme před sebou,“ říká Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments v ČR a SR.

Na připomínku významného jubilea bude klasické logo Pioneer Investments na marketingových materiálech doprovázet i speciální logo k 85. výročí.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *