Reklama

Hornbach představuje novou kampaň

Nová jarní marketingová kampaň společnosti Hornbach „A teď ty“ ukazuje kutily, kteří jdou ostatním příkladem. Ti po dokončení úspěšných stavebních projektů předávají své zkušenosti a nářadí dalším nadšencům, kteří v sobě najdou odvahu k realizaci vlastních plánů. Hlavním cílem kampaně je inspirovat a probudit v zákazníkovi nadšení.

Kampaň „A teď ty“ zdůrazňuje projev důvěry, kterou společnost Hornbach vkládá do každého kutila. Podstatným poselstvím, které by mělo z kampaně vyznít, je podpora zákazníků ve smyslu „Ty to zvládneš, ty to dokážeš – s Hornbachem“. Na konci spotů se tedy setkáváme se spokojeným kutilem, který s pocitem dobře vykonané práce a se slovy „A teď ty“ předává štafetu ostatním. Nová kampaň tak motivuje zákazníky k tomu, aby sebrali odvahu, pustili se do vlastních projektů a stali se zároveň vzorem i sobě samým.

Prvním spotem z kampaně „A teď ty“ je „Megaprojekt“. „Megaprojekt“ ukazuje příběh muže, který se rozhodne realizovat naprosto výjimečný plán – stvoření planety. Na nehostinné skále vysází květiny a stromy, vystaví kopce, údolí a jezera. Z mohutné masy kamene tak postupně vzniká krásné prostředí. Emotivní pointou spotu je ta část, kdy je položen poslední kámen, řeky a údolí jsou naplněny vodou a planeta se začne točit. V tom okamžiku se na planetě probudil život. Kutil si hrdě a s radostí prohlíží své dílo. Najednou se planeta odpoutá od země a zmizí ve vesmíru. Hlavní hrdina se významně otočí, pohlédne přímo do kamery a podává do kamery lopatu s výzvou „A teď ty“, která má hlavně na jaře motivovat ostatní, aby se pustili do práce.

TV spot německé agentury HEIMAT je v České republice nasazen od 9. března 2013. Poběží také na Slovensku, v Německu, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Lucembursku, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *