Reklama

Wüstenrot podpoří nabídku nízkých úrokových sazeb hypoték

Hypoteční banka Wüstenrot snižuje od 18. března 2013 sazby u hypoték na bydlení a refinancování. EXTRA úroková sazba začíná na 2,49 % p.a. Nabídka bude komunikována v televizi, na internetu, v tisku a na bigboardech.

Wüstenrot se v nové reklamní kampani zaměří na propagaci nejžádanějších hypoték na bydlení do 70 % zástavní hodnoty nemovitosti, a to jak hypotečních úvěrů na nové bydlení, tak na refinancování úvěrů stávajících. V kampani je kladen důraz na hypotéku s nízkou úrokovou sazbou od 2,49 % ročně.

Režisérem televizních spotů (30“ a 15“) je Roman Valent, který je podepsaný i pod spotem Wüstenrotu na životní pojištění „ProSichr“ oceněným tento měsíc Zlatou peckou. TV spoty poběží od 18. března na kanálech Prima Family, Cool, Love, ZOOM, TV Barrandov, Nova Group (Nova, Cinema, Fanda) a ATMedia.

Na internetu bude mít kampaň podobu bannerů, hypotečních kalkulaček a PR textů. Komunikaci v tisku zajistí inzeráty a placené PR články. V rámci OOH je naplánováno 15 bigboardových ploch.

Kampaň připravila reklamní agentura Scholz and Friends, mediální nákup a plánování zajistily agentury Zenith Optimedia a Attention!Media, public relations pak Publicis PR.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *