On-line

Více jak třetina regionálních podnikatelů nevyužívá dostatečně prezentaci na internetu

Vyhledat si údaje o nějaké firmě na internetu dnes považujeme za naprostou samozřejmost. Průzkum serveru Firmy.cz však ukazuje, že téměř 40 % podnikatelů stále nemá své webové stránky. Ještě méně jich ve svém profilu na Firmy.cz nabízí rozšířené kontaktní údaje na sebe.

Vyplývá to ze statistik serveru Firmy.cz, kde jsou zápisy, tedy základní kontaktní údaje a informace o oboru podnikání, u více než 560 000 firem a institucí z České republiky. Z těchto dat také vyplývá, že do vlastních webových stránek nejméně investují obory zabývající se zdravotnickými službami (69 % z nich nemá své internetové stránky), prodejci potravin (68 %) a společnosti zabývající se službami pro dům, byt a zahradu (56 %). Naopak největší snahu získat internetového zákazníka mají prodejci vybavení a techniky pro firmy (80 % z nich má vlastní webové stránky), prodejci sportovních potřeb (84 %), ale například i prodejci erotického zboží (90 %).

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *