On-line

50 tisíc zákazníků vyhledává na Kupi.cz každý den akční ceny

Akční ceny táhnou. Potvrzují to statistiky Kupi.cz, služby, která hlídá akce v supermarketech. Portál, který byl spuštěn před půl rokem, dosahuje v současné době 50tisícové denní návštěvnosti a atakuje hranici sta tisíc registrovaných uživatelů.

Kupi.cz bylo spuštěno na konci října 2012 a od té doby služba strmě roste. Zatímco v lednu stránky navštívilo 240 tisíc návštěvníků a v únoru 700 tisíc návštěvníků, v březnu to bylo meziměsíčně ještě 2x více – 1,4 milionu. Průměrná denní návštěvnost webu se momentálně pohybuje mezi 40-50 tisíci návštěvníky.

Podobně svižně stoupající tendenci má i počet registrovaných uživatelů. V lednu jich na Kupi.cz bylo 15 tisíc, v únoru 50 tisíc a v dubnu byla prolomena 100tisícová hranice.

“Každý ví, že sledovat akční ceny se vyplatí, ale málokoho baví se probírat papírovými letáky. My jsme zákazníkům nabídli snadné vyhledávání v akcích supermarketů a přátelsky jednoduché hlídání cen. Jen 10 % našich návštěvníků listuje letáky v elektronické podobě, zbylých 90 % vyhledává v naší databázi slev nebo ji prochází,” vysvětluje úspěch služby její spoluzakladatel Martin Kadlčík.

V současné době chystá Kupi.cz mobilní verzi a také možnost importu slev od menších prodejců. “Velký potenciál vidíme také v plánech řady českých supermarketů na vlastní internetový prodej. Až to nastane, chceme být centrem, které zákazníkům online nákupy zboží každodenní potřeby maximálně usnadní a zprostředkuje jim co nejvýhodnější objednávku,” dodává Martin Kadlčík.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *