Reklama

Vodafone oživuje koncept televizních přestávek

Další kampaň Vodafonu, která odstartuje 1. května 2013 v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích, reaguje na launch nových neomezených tarifů. Ve spolupráci s agenturou McCann Prague proto v rekordním čase – v řádu několika dní – vytvořil nový koncept reklamního spotu, který se s nadsázkou vrací do dob oblíbených přestávek v televizním vysílání.

V kampani propagující dva nedávno představené tarify Neomezené volání v síti a Neomezené volání do všech sítí, se představí remake televizní přestávky známé z 80. let. Krátký humorný spot zachovává typické prvky původních vysílacích přestávek a představí se ve třech různých exekucích.

Při natáčení se pracovalo např. i s živými koťaty – notoricky známými a velmi populárními protagonisty původních verzí přestávek. Zajímavostí je, že všech 10 koťat ze spotu Vodafonu pochází z jednoho vrhu plemena Mainské mývalí kočky.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *