Reklama

Coca-Cola spouští vůbec největší personalizovanou kampaň

Společnost Coca-Cola v průběhu května spustí unikátní kampaň s názvem Poděl se o radost! Klasické logo na lahvích Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero nahradí během této kampaně nejoblíbenější křestní jména, přezdívky a něžná slůvka českých spotřebitelů – mladých lidí ve věku 13-30 let. V Evropě jde o první a celosvětově o největší personalizovanou produktovou kampaň v historii a Coca-Cola tak potvrzuje svoji pozici inovátora v maloobchodu.

„Na všech půllitrových lahvích Coca-Cola se objeví 100 nejoblíbenějších českých jmen, na ostatních baleních (1l, 1,5l a 2l PET) budou k nalezení rozmanitá oslovení a přezdívky typu miláček, rocker, kámoš či VIP. Každý si tak může vybrat osobní lahev se svým jménem, nebo obdarovat člena rodiny či kamaráda tímto nevšedním dárkem,“ uvedla ke kampani Kateřina Hladíková, Marketing Activation Manager společnosti Coca-Cola.

Česká a evropská kampaň Poděl se o radost! se inspirovala australskou kampaní se jmény na plechovkách a lahvích, jež proběhla v roce 2011. Ta zaznamenala veliký zájem mladých Australanů a byla oceněna řadou marketingových cen.

Poděl se o radost! má povzbudit české spotřebitele, aby si ještě více užívali chvíle strávené s přáteli a rodinou. Kampaň bude doprovázena novou digitální platformou www.podelseoradost.com, kde si uživatelé budou moci sami pojmenovat virtuální plechovku Coca-Cola a sdílet ji se svými přáteli na sociálních sítích. Na stránkách budou dostupné nejen veškeré informace o kampani, ale i přehled plánovaných doprovodných akcí, jež se budou v České republice konat. Prostor bude také pro záznamy „zážitků“, o které se spotřebitelé podělí se světem.

Kampaň v České republice podpoří rozsáhlé marketingové aktivity, TV reklama, outdoorová kampaň, online podpora a doprovodné eventy. Během nich budou moci spotřebitelé získat od hostesek osobní personalizovanou plechovku Coca-Cola se jménem, které si sami navrhnou.

-red-

Čtěte také