Obchod

Na trh přichází česká tradice a kvalita – čerstvé mléko ve skle

Česká mlékárenská společnost BOHEMILK a.s. a česká pobočka světové jedničky ve výrobě skleněných obalů O-I Sales and Distribution Česká republika s.r.o. uvádějí na tuzemský trh novinku – Čerstvé české mléko ve skleněných lahvích. Společně tak oživují tradici vysoké kvality, skvělé chuti mléka a unikátního designu lahví. Zvyšující se poptávka spotřebitelů po kvalitních potravinách vyrobených v Česku byla dalším důvodem, proč se kvalitní novinka již brzy objeví na pultech obchodníků. Polotučné (1,5% tuku) a plnotučné (3,5% tuku) čerstvé mléko od volně pasoucích se krav v Orlických horách se prodává ve skleněných lahvích o obsahu 0,75 litru a má trvanlivost 21 dní. Čerstvé české mléko nabízejí řetězce Interspar a Globus, v nejbližší době by mělo být k dostání i u dalších řetězců.

Mléko ve skle v sobě kombinuje českou tradici, nejvyšší kvalitu, šetrné zpracování a originální způsob plnění – to vše s důrazem na českou značku.

„Skleněná láhev o obsahu 0,75 l váží 300 gramů a svým jedinečným tvarem navazuje na českou tradici. Oproti minulosti je však láhev lehčí a nevratná. Sklo je tradiční obal, používaný již stovky let, vyrobený pouze z přírodních surovin, což mléku zaručuje nezměněnou chuť a jeho zdravé uchování. Sklo je také absolutně inertním, neaktivním materiálem, a tak nedochází k migraci částic z obalu do mléka a naopak. Sklo je nekonečně recyklovatelné,“ uvádí Adriana Ryjáčková, Regional Marketing Manager z O-I Sales and Distribution Česká republika.

Díky unikátnímu šetrnému zpracování, nejmodernější technologii plnění a vlastnostem obalového skla si kravské mléko zachovává svoji přirozenou podstatu – vysokou kvalitu, čerstvost a jedinečnou chuť.

„Výroba našeho čerstvého českého mléka ve skle je skutečně výjimečná. Vysoké kvality mléka bez konzervantů dosahujeme zcela jedinečnou a originální technologií plnění lahví, která zachovává více vitamínů a dalších výživných látek a zároveň umožňuje dobu trvanlivosti mléka až 21 dní,“ vysvětluje Jitka Janurová, obchodně-marketingová ředitelka z BOHEMILK, a doplňuje: „Unikátní je také řešení uzávěru, takzvaný twist off. Při prvním otevření musí klapnout.“

Klapnutí víčka signalizuje správné uzavření výrobku, souvisí s dokonalou bariérou vůči kyslíku, kterou víčko společně s ultra čistou a vysterilovanou lahví vytváří. Kyslíková bariéra zabraňuje oxidaci tuku a umožňuje tak delší dobu trvanlivosti. Z designového hlediska je zajímavé umístění informací pro spotřebitele, které jsou uvedeny z většiny právě na víčku, aby vynikl čistý design láhve. Víčko také zabraňuje absorbci pachů z ostatních potravin v chladničce. Stejně jako každou jinou čerstvou potravinu, i novinku Čerstvé české mléko je nutné po otevření uchovávat v chladničce a co nejrychleji spotřebovat.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *