Reklama

Týdny kuchyní v IKEA

Společnost IKEA představila novou kampaň na sortiment kuchyní. Zákazníci, kteří si v IKEA koupí kuchyň, dostanou část její ceny zpět na kartě IKEA. Tu mohou použít na svůj další nákup. Kromě televizního spotu kampaň zahrnuje také outdoor komunikaci a mikrostránku, obojí vytvořila kreativní agentura KASPEN/JUNG von MATT.

Kampaň „Čím víc dáte do vaření, tím víc se vám vrátí“ komunikuje nabídku IKEA: za každých 5 000 Kč z ceny kuchyně dostanete 500 Kč zpět na kartě IKEA. Tato nabídka platí pro členy klubu IKEA FAMILY a nevztahuje se jen na kuchyňské skříňky, dvířka a pracovní desky, ale také na kuchyňské spotřebiče a vnitřní vybavení. Kampaň začala 18. dubna a potrvá do 12. června 2013.

Televizní 30“ spot doplňují outdoor média, online bannery a speciální mikrostránka na principu skrolování „Život jedné kuchyně“ .

Tato mikrostránka představuje nekonečný příběh, který se odehrává v kuchyni. Příběh je vyprávěn prostřednictvím inovativní techniky, která využívá animaci HTML5. Mikrostránku si mohou návštěvníci prohlédnout na počítačích i na tabletech. Při skrolování sledují, jak se mladý muž, který na začátku umí uvařit jen čaj, zdokonaluje v kuchařském umění, připravuje jídla pro přátele, najde si přítelkyni, založí rodinu, vychovává syna, z něhož také vyroste mladý muž, který umí uvařit jen čaj. Tento příběh zároveň obsahuje řadu míst, na kterých se po kliknutí návštěvníci dozví více informací o kuchyňských výrobcích IKEA, které se objevují v příběhu.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *