Obchod

Plechovky značky Zlatopramen postupně ukážou novou tvář

Novou vizuální identitu svých plechovek postupně představuje značka piv Zlatopramen, která patří do portfolia společnosti Heineken Česká republika. Důvod tohoto kroku je nasnadě: moderní značka cílí na aktivní spotřebitele ve věku od osmnácti do třiceti let, kteří mají rádi novinky a změny. Právě jim podle průzkumů balení piva v plechovkách připadá atraktivnější než ve skleněných lahvích nebo Maxilahvích ze speciálního plastu.

„V případě designu plechovek jsme se rozhodli, že jako první na trhu zvolíme velmi progresivní cestu. Obliba tohoto typu balení totiž rapidně vzrůstá u konzumentů ve věku od 18 do 29 let, kdy téměř každý druhý označuje plechovku jako nejvíce atraktivní obal. Věříme, že atraktivním obalem oslovíme více potenciálních spotřebitelů,“ komentuje důvody změn manažerka značky Zlatopramen Lenka Kroupová.

Preference spotřebitelů se vyvíjejí a podle posledního průzkumu agentury Spectra upřednostňuje již třetina spotřebitelů ve věku od osmnácti do třiceti let plechovky před skleněnými lahvemi. Jako hlavní důvod svých preferencí pak spotřebitelé uvádějí, že plechový obal je pro ně vzhledově atraktivní, je moderní a praktický.

Jako první se v únoru představily plechovky nového produktu, nealkoholického piva Zlatopramen N•A. V květnu přišla na trh další novinka v plechu, Zlatopramen Radler N•A Grapefruit. V červenci se mohou spotřebitelé těšit na již známé produkty také v novém obalu: Zlatopramen Radler Citrón, Zlatopramen Radler Pomeranč se zázvorem a Zlatopramen 11°. Řadu designových plechovek v srpnu doplní poslední z nich, Zlatopramen Radler Grapefruit.

Na všech druzích plechovek je logo Zlatopramen umístěno v jejich dolní třetině, což umocňuje sjednocený vzhled nových obalů. Ve spodní části pod logem spotřebitel najde popis produktu – v případě Zlatopramen Radlerů název příchuti, u Zlatopramenu N•A označení nealko světlé a u Zlatopramenu 11° podpis Petra Hauskrechta, vrchního sládka pivovaru ve Velkém Březně. Vlastní název produktu je na všech plechovkách umístěn vertikálně. Celkově je design plechovek barevně velmi výrazný, u ochucených piv graficky znázorňuje příslušné ovoce, u ostatních piv chmelové šišky.

-red-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *