CRM

Vodovody a kanalizace v Hradci Králové budou komunikovat se zákazníky prostřednictvím Genesys Expres

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, oznámila, že hradecká společnost Vodovody a kanalizace (VaK) si vybrala pro své kontaktní centrum Genesys Express – řešení call centra pro středně velké podniky, které komunikuje se zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu. Kontaktní centrum bude k dispozici v testovacím provozu od druhé poloviny srpna 2003.

Hradecké Vodovody a kanalizace chtějí zlepšit komunikaci se svými zákazníky prostřednictvím Genesys Express. „Pro zákazníky to bude znamenat rychlejší a pohodlnější vyřizování požadavků přes telefon,“ řekl Pavel Kotermann, vedoucí obchodního oddělení, a dále dodal: „Do budoucnosti plánujeme využít Genesys Express pro komunikaci se zákazníky i formou e-mailu. Chceme, aby osobní návštěva zákazníků nebyla nutná. Většinu informací si bude moci odběratel zajistit elektronicky, včetně uzavření smlouvy o dodávce vody.“

Implementace Genesys Express je provedena společností COM PLUS CZ a.s., novým partnerem firmy Genesys v ČR. „VaK potřeboval řešení, které se dá jednoduše nasadit a udržovat, zároveň však musí nabízet sofistikované funkce. Genesys toto naprosto splňuje,“ řekl David Voborník, ředitel pobočky COM PLUS v Hradci Králové.

„Pro nás to znamená investici do budoucna,“ řekl Pavel Kotermann. „Je to prostředek k získání detailní analýzy o struktuře, času a důvodech, proč nás odběratelé kontaktují. Na základě těchto výsledků pak budeme lépe rozhodovat například o pracovní době, využití našich pracovníků nebo o stupni důležitosti vznikajících problémů.“

Genesys Express otevírá cestu k trhům, kde by v minulosti byl jen zřídka použit sofistikovaný software pro kontaktní centra – například cestovní ruch a turistika, energetika, místní samospráva, služby, prodej aut, zdravotnictví, výroba a asistenční ‚help-line‘ služby. V ČR se tento globální trend projeví v následujících letech. „Společnosti, na které zákazníci kladou neustále větší požadavky, potřebují nástroj pro řízení telefonní a e-mail komunikace. Chtějí jednoduše ovladatelné aplikace, které se dají provozovat za minimálních nákladů – Genesys Express toto přesně nabízí,“ uzavřel Martin Veselka, Country Manager společnosti Genesys.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *