Komunikace

K zákazníkovi prostřednictvím mobilního telefonu

Aplikace služeb Anny Way společnosti Fincom Materna Communications ukazují, že oblíbené krátké textové zprávy SMS mohou být efektivním nástrojem pro komunikaci mezi firmou a zákazníkem.

Potvrzují to zkušenosti společnosti Ahold ze soutěže „Šťastná sedma“, v rámci které mohli zákazníci hypermarketů minulý měsíc tipovat formou SMS zprávy a vyhrát některou z více než 40 tisíc cen, ale i první výsledky z právě probíhající akce „SMS Ježíškovi“ pro zákazníky značky ETA, kteří mohou získat slevu až 100%.

„Na trhu, kde více než 6 milionů lidí nosí u sebe mobilní telefon zapnutý zpravidla osm, deset i více hodin denně představují SMSky obrovský komunikační potenciál využitelný nejen pro marketing,“ uvedl Martin Košut, výkonný ředitel společnosti Fincom Materna Communications a dodal, „platforma Anny Way Information Centra nám umožňuje implementovat specifický algoritmus soutěže či jiné aplikace nezávisle na tom, kterou mobilní síť využívá soutěžící, a přitom zajistit dostatečnou kapacitu systému pro nárazový provoz i automatizované vyhodnocování na základě dat ze systémů klienta.“

Úkolem soutěžících v SMS soutěži „Šťastná sedma“ společnosti Ahold bylo uhodnout co nejpřesněji počet nakupujících v daný den ve zvoleném hypermarketu. Soutěžící posílali své tipy SMS zprávou a SMS aplikace – na základě dat z informačního systému společnosti Ahold – vyhodnotila nejpřesnější tipy a zaslala soutěžícím zprávu o výhře. Součástí zprávy byl i unikátní výherní klíč, kterým se soutěžící musel prokázat při převzetí výhry.

„Naším záměrem bylo, aby účast v soutěži byla pro naše zákazníky jednoduchá a přitom zábavná, proto jsme se rozhodli použít oblíbené SMS zprávy“, poznamenal Pavel Klaška, marketingový ředitel společnosti Ahold a dodal: „Ukázalo se, že si naši zákazníci na tento způsob komunikace rychle zvykli a řada z nich se zapojila do soutěže i opakovaně. Chtěli bychom brzy na tento úspěšný projekt komunikace se zákazníky prostřednictvím SMSek navázat i v nejbližší budoucnosti.“

Fincom-Materna Communications, a. s., poskytuje řešení a služby v oblasti mobilních datových komunikací. Fincom Materna provozuje centrum mobilních služeb Anny Way Information Center Praha a dodává řešení a produkty značky Anny Way. Fincom-Materna Communications je společným podnikem Fincom Group a společnosti Materna Information&Communication GmbH. Fincom Materna Communications, a.s je součástí skupiny firem Fincom Group. Celkový obrat skupiny Fincom Group za rok 2000 dosáhl 270 milionů korun.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *