banner_left
banner_right
Branding

Euro Shopper – privátní značka Aholdu i ve střední Evropě

Společnost AHOLD Czech Republic uvede 8. října do sítě svých prodejen Albert a Hypernova novou privátní značku – Euro Shopper. Nová značka nahradí předchozí výrobky Koruna. Euro Shopper bude zaveden současně do prodejen všech společností Aholdu Central Europe (ACE): AHOLD Polska, AHOLD Czech Republic a AHOLD Retail Slovakia.

Na regálech prodejen sítí Albert a Hypernova se 8. října objeví nové výrobky se značkou Euro Shopper, které nahradí předchozí značku Koruna. „Sortiment výrobků Euro Shopper pokrývá nejprodávanější položky ze všech kategorií trvanlivých a čerstvých potravin a spotřebního zboží,“ uvádí Ing. Jiří Soural, Manager Food, Ahold Central Europe. Výrobky prodávané v nejnižší možné cenové úrovni zastupují na trhu pozici tzv. cenových bojovníků.

Zákazníci prodejen Albert a Hypernova budou tedy moci nakupovat nové výrobky s charakteristickým červeným pruhem a značkou nákupního vozíku ve třech zemích ACE. Mezi tyto výrobky patří například džusy, minerální vody, těstoviny, ale i potrava pro domácí zvířata, hygienické potřeby a potřeby pro úklid.

Značka Euro Shopper vznikla v roce 1995 a jejím majitelem je obchodní sdružení AMS (Associated Marketing Services), jejímž členem je rovněž Ahold. Již několik let jsou výrobky Euro Shopper s velkým úspěchem prodávány v evropských sítích Ahold: v Holandsku, Švédsku, Norsku, Španělsku a Portugalsku.

Nová značka tímto realizuje strategické cíle společnosti Ahold ve střední Evropě. Sjednocuje vzhled obalu výrobku pro země ACE (etikety ve třech jazycích: polském, českém a slovenském) a zároveň zvyšuje množství kupovaného zboží (výrobci mají možnost dodávat Euro Shopper na tři středoevropské trhy). Ahold se tak stává atraktivnějším partnerem pro výrobce.

„Euro Shopper je šancí pro tuzemské výrobce, kteří mohou dodávat větší množství zboží na trhy dalších zemí střední Evropy a po vstupu do EU a odbourání vývozních bariér i na ostatní trhy EU, kde se výrobky Euro Shopper prodávají,“ dodává Jiří Soural.

Největší prospěch ze zavedení 80 nových výrobků značky Euro Shopper pocítí zákazníci, kteří získají výrobek dobré kvality za velmi atraktivní cenu, pocházející od osvědčených výrobců. Do budoucna Ahold rozšíří paletu výrobků Euro Shopper dle aktuálních potřeb trhu a zákazníků.

Zavedení značky Euro Shopper na trh znamená rovněž odpovědnost společnosti Ahold za kvalitu nových výrobků ve vztahu k zákazníkům. Tím, že Ahold kontroluje výrobní procesy, mohou zákazníci veškeré připomínky a reklamace bezprostředně předávat společnosti Ahold. Výrobky značky Euro Shopper budou dostupné výlučně v síti obchodů Albert a Hypernova.

Uvedení nové vlastní značky bude doprovázet široká celostátní kampaň. V České republice bude Euro Shopper prezentován v regionálním vysílání českých rádií, v magazínu „Albert“, v letácích Albert a Hypernoviny a také na stránkách www.ahold.cz, www.ihypernova.cz a www.ialbert.cz. V obchodech se objeví plakáty a zákazníci obdrží informační letáky přímo na prodejnách.

– pk –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *