Komunikace

Reblok slaví 10 let na indoorovém trhu novinkami

Celou řadu novinek připravila pro své klienty indoorová firma Reblok, která v těchto dnech slaví 10 let na českém reklamním trhu. „Mezi aktuality patří především zahájení provozu sítě CLV nosičů s názvem Golf vision, projekt LCD obrazovek v lékárnách, spuštění nových webových stránek, či změna loga,“ uvádí Ivan Pernecký, ředitel společnosti Reblok.

Reblok před nedávnem spustil na českých golfových hřištích provoz nové sítě reklamních nosičů CLV s názvem Golf vision. Do konce tohoto roku půjde o dvacet pět CLV, v roce 2004 by se jejich počet měl zvýšit o dalších 30 procent a přibudou také hřiště na Slovensku. „Jde na české poměry o ojedinělou aktivitu, jejímž cílem je co nejefektivnější oslovení cílové skupiny golfistů,“ upřesňuje Pernecký.

Další novinkou je spolupráce se společností Smart AD na projektu LCD obrazovek v lékárnách. „V současné době je instalováno na 50 LCD obrazovek ve stejném počtu lékáren po celé republice. Celkový počet lékáren osazených tímto nosičem by měl v příštím roce dosáhnout 200,“ upřesňuje Pernecký, podle jehož slov mají zájem o tuto formu reklamy především farmaceutické společnosti.

„Obě novinky jsou podpořeny změnou vizuálů naší společnosti počínaje logem a konče webovými stránkami, které byly spuštěny v dnešních dnech. Není to samozřejmě jen změna loga, ale i dynamičtější přístup s využitím moderních technologií ve vztahu k servisu pro klienty,“ vysvětluje záměry Rebloku Pernecký.

Reblok se během uplynulých deseti let zapojil také do několika charitativních projektů – Naše dítě, Archa Chantall, Krizová linka pro děti. V současné době připravuje spolupráci s nadací Kapka naděje.

Reblok vznikl v roce 1993 nejdříve jako společnost zaměřená na venkovní reklamu, od roku 1996 se specializuje na reklamu vnitřní. V současné době provozuje 7500 indoorových ploch ve čtyřech sítích: základní a střední školy, zdravotnická zařízení, squashová centra a kadeřnictví. Společnost pokrývá 50 procent indoorové reklamy v České republice a v roce 2002 dosáhla obratu ve výši 21 milionů korun. Zákazníkům nabízí dva formáty outdoorové a indoorové reklamy: CLV (120 x 100 cm) a B1 (70 x 100 cm).

– vg –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *