E-business

Analýza internetové komunikace pomáhá v on-line marketingu

Zajímavou nabídku v oblasti internetového marketingu připravila agentura iMagic. V rámci předvánoční promoakce zrušila několikatisícový poplatek za implementaci služby Analýza internetové komunikace. Takzvaná „e-Analýza“ umožňuje mít podrobné informace např. o on-line aktivitách konkurence či o návštěvnosti webových stránek klienta. Součástí jsou doporučení na zlepšení internetové komunikace. Akce běží do konce roku 2003. Více informací lze nalézt na http://analyza.imagic.cz.

„Základem analýzy jsou data získaná z provozu webových stránek zadavatele. S jejich využitím pak naši specialisté navrhují zdokonalení, ať už se týkají změny struktury, optimalizace pro vyhledávače či přehlednější grafiky,“ uvedl Petr Bílý, ředitel agentury iMagic.

Rozsah služby je rozdělen na tři části podle zájmu konkrétního uživatele: verze Start aneb Chci zjistit, co mi přinese e-Analýza, verze Basic aneb Chci statistiky a odborné návrhy na zlepšení a verze Profi aneb S Internetem to myslíme opravdu vážně.

Pomocí reportů, zasílaných e-mailem ve formátu HTML, klient v mnoha přehledných tabulkách a grafech najde nejen komplexní statistiky návštěvnosti, ale např. i trasu, kterou absolvují uživatelé v jeho internetové prezentaci, či dobu, kterou stráví prohlížením jednotlivých stránek. Zároveň se dozví, odkud návštěvníci přišli či kde a pod jakým klíčovým slovem web našli.

Samozřejmostí jsou i informace o technickém vybavení návštěvníků, tedy typ operačního systému a internetového prohlížeče, rozlišení monitoru či typ připojení.

– pk –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *