CRM

NextiraOne a Genesys významně rozšiřují alianci v oblasti kontaktních center

NextiraOne, poskytovatel komunikačních služeb a řešení kontaktních center, a Genesys Telecommunications Laboratories, společnost ze skupiny Alcatel, oznámily významné rozšíření svého partnerství. Výsledkem nové spolupráce bude nabídka řešení kontaktních center specificky navržených pro potřeby středně velkých organizací v Evropě. Tato kontaktní centra budou založena na řešení Genesys Express, jež umožňuje přizpůsobit sofistikovanou technologii kontaktních center podle individuálních požadavků malých a středně velkých společností.

NextiraOne a Genesys budou spolupracovat na vytvoření nabídky špičkových technologií a služeb ve formě praktických a přednastavených balíčků, které umožní využívat systémy kontaktního centra způsobem, jež byl doposud dostupný jen těm největším organizacím s rozsáhlými kontaktními centry. Prostřednictvím této aliance se budou obě společnosti snažit oslovit segment zákazníků z odvětví finančních služeb, cestování a volného času, utilit, komunikací, lokální veřejné správy, zdravotních organizací, výroby, a helpdesku.

NextiraOne a Genesys již dříve spojily své síly v projektech pro několik významných zákazníků ze segmentu středně velkých evropských firem. Aby své nové spolupráci dodaly atraktivní obsah, pořádají obě firmy společně evropskou roadshow, která představují mnoha tisícům organizací řešení a modely návratnosti investic. V České republice tyto semináře proběhly ve dnech 19., 26. a 27. listopadu v Praze a v Brně.

Středně velké organizace hledají nové způsoby obchodních výhod vůči malých i velkým konkurentům a jednou z nich je lepší řízení zákaznických požadavků a dosažení vyšší loajality s pomocí jednotně realizované, vysoce účinné CRM strategie. Proto tyto organizace vyžadují pružná a všestranná řešení kontaktních center, která se přizpůsobí obchodním změnám a jednoduše integrují existující podnikové aplikace.

Genesys se v rámci spolupráce zaměří výhradně na dodávky softwaru pro kontaktní centra. Řešení řady Express je přednastavené balíkové řešení kontaktního centra pro jednu lokalitu zahrnující hlasové a e-mailové kanály pro interakci se zákazníky. Je rychle implementovatelné, jednoduše ovladatelné a vyznačuje se nízkými náklady na vlastnictví. Genesys Express je řešení specificky navržené k tomu, aby jednoduchým způsobem zpřístupnilo sofistikované technologie kontaktních center organizacím střední velikosti.

„Na trhu organizací střední velikosti existují obrovské příležitosti k růstu,“ řekla Valerie Scavinner, ředitelka divize Contact Centre Solutions v NextiraOne. „NextiraOne a Genesys posouvají své partnerství na novou úroveň. Budeme pracovat společně na dodávkách know-how a služeb, které dokáží rychle a výrazně zlepšit CRM schopnosti středně velkých organizací.“

Trh s kontaktními centry pro společnosti střední velikosti poroste velmi dynamicky. Nedávná studie firmy Datamonitor s názvem ‚Call Centres in EMEA 2007‘ uvádí, že segment středně velkých podniků byl nejrychleji rostoucím sektorem kontaktních center, přičemž růst řešení instalovaných v rozmezí od 10 do 30 agentských pozic zaznamenal 12,5% roční nárůst. Významný růst byl zmiňován rovněž v souvislosti s IP kontaktními centry.

„Naší vizí je dodávat kompletní kontaktní centra, jež jsou praktická, jednoduše implementovatelná a provozně přizpůsobená organizacím jakékoliv velikosti, řekl Michel Van Roon, Mid Market Programme Manager EMEA ze společnosti Genesys. „Prostřednictvím aliance se společností NextiraOne posílíme naší pozici dominantního dodavatele na evropském trhu s organizacemi střední velikosti.“

– pk –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *