Reklama

Actum pro JCDecaux

Internetová full-service agentura Actum vyhrála tendr společnosti JCDecaux a získala marketingový rozpočet na elektronická média pro rok 2004. Prvním projektem bude příprava internetové prezentace, která bude reprezentovat společnost JCDecaux a značky které zastupuje.

Podle Lenky Blažkové, marketingové ředitelky JCDecaux, hlavní roli při výběru agentury Actum hrála schopnost připravit kreativní koncepci využití elektronických médií a navrhnout nová řešení způsobu komunikace s klienty. „Internet považuji za významnou součást marketingového mixu, která umožňuje cílenou, pružnější a efektivnější cestu komunikace“, říká Lenka Blažková.

Actum je kreativní full-service internetová a multimediální agentura mezi jejíž klienty patří společnosti Carrefour CR a SK, Hyundai Motor CZ, Pražský hrad.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *