Reklama

FG Forrest spustil s Novým rokem nový web buřinky

Od 1. ledna 2004 se změnil vzhled i obsah internetové prezentace Stavební spořitelny České spořitelny. Nová webová prezentace nyní plně koresponduje s designem mateřské České spořitelny. Na redesignu internetových stránek se podílela společnost FG Forrest.

Korporátní prezentace www.burinka.cz změnila nejen design, ale zejména obsah stránek. Kromě klasického přehledu produktů a služeb stavební spořitelny obsahuje nová prezentace i podrobnější informace o problematice bydlení, nabídce úvěrů a o výhodách stavebního spoření. Jako malé zpestření mají návštěvníci možnost otestovat si své znalosti prostřednictvím tzv. Buřinčiny maturity. Novou tvář mají i dynamické aplikace, které umožňují návštěvníkovi on-line spočítat výhody stavebního spoření, uzavřít smlouvu o stavebním spoření nebo vyřídit úvěr.

Základem technologického zpracování www prezentace je Content Processing System (CPS), který odděluje definici vzhledu a obsahu webu. Toto řešení usnadňuje správu i další vývoj internetových stránek a urychluje vývoj statických částí prezentace. Dalšími výhodami CPS je automatická generace navigační prvků (strom stránek nebo cesta k dokumentu) v kterékoli pozici uživatele na webu a strukturovaná podoba zdrojových dat připravená k nasazení CMS.

FG Forrest pracuje pro stavební spořitelnu od dubna loňského roku. Zajišťuje pro buřinku služby od designu, přes realizaci e-business aplikací až po správu na serverech a provoz webu a aplikací.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *