Marketing

Konference o rozvoji obchodu v ČR: Přípravy vrcholí, registrovány jsou již čtyři stovky účastníků

Konference o rozvoji obchodu v ČR, tradiční odborné a společenské setkání nejvýznamnějších obchodních firem a jejich partnerů, je i ve svém 8. ročníku středem pozornosti odborné veřejnosti. 4 týdny před konferencí registrovali organizátoři již na čtyři sta účastníků a nové přihlášky chodí prakticky každou minutu. Lze tedy očekávat, že i letošní ročník, konaný ve dnech 4.-5.2.2002, se s ohledem na počet účastníků stane opět akcí, která nemá v ČR ani ve střední Evropě srovnání.

Novinkou letošního ročníku pravděpodobně bude účast celých management týmů významných obchodních a dodavatelských firem. Klíčoví hráči českého trhu tak využívají možnosti vyslat současně více zástupců do paralelně probíhajících diskusních sekcí (např. category management, finance nebo lidské zdroje). Zatím nejvíce účastníků vyslaly společnosti Balírny Douwe Egberts, Bochemie, COOP Centrum, ČEPOS, Český Telecom, dm-drogerie markt, GE Capital Multiservis, Globus, Hornbach, Kimberly-Clark, Komerční banka, Makro, Masný průmysl Krásno, Nestlé, Olma, Penam, Plzeňský Prazdroj, Poděbradka, Radiomobil, Sconto Nábytek, SPAR, Škoda Auto, ŠkoFIN, Tesco, Tetra Pak, The Drogerie/ Droxi a Tibbett and Britten.

Organizátorům se zatím daří naplňovat plánovaný program konference a nepočítají s významnějšími změnami. K podstatnějšímu posunu dochází jen v případě části FOOD 2002 (blok C 1). Na místo p. Jean-Luc Tuzese, který byl aktuálně jmenován do vedení čínské společnosti Metro, vystoupí nově jmenovaný generální ředitel Makro Cash and Carry ČR p.Javier Perez de Leza. Věříme, že účastníci konference uvítají tuto možnost seznámit se s novým čelným reprezentantem největší české obchodní firmy.

Konference je doprovázena řadou významných společenských a obchodních jednání. Doprovodné komerční prezentace seznámí s novinkami v mobilní komunikaci (Paegas Professional) či s novými přístupy ke zvyšování konkurenceschopnosti obchodních a dodavatelských firem (Oracle + Adastra + INCOMA Consult). Společnost DATAWARE organizuje v rámci konference VIP Retail Golf Club o pohár předsedy Českého obchodního fóra p. L. A. Oggela. Registrace na tyto akce byla již zahájena. S ohledem na omezenou kapacitu jednotlivých akcí Vám doporučujeme registrovat se co nejdříve.

Konference se koná díky podpoře řady sponzorů, generálními partnery jsou firmy Adastra, Dataware, Fontea, IBM a S+K, Intentia, Makro Cash & Carry ČR, Pěkný-Unimex, Super Automation Systems, Thimm Obaly a Živnostenská banka. Odborným garantem konference je společnost Oracle, komunikačním partnerem je Radiomobil / Paegas Professional.

Průběžně aktualizované informace o konferenci jsou k dispozici na www.retail21.cz. Prostřednictvím této konferenční internetové stránky se lze také registrovat on-line.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *