Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – pánské spodní prádlo

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek pánského spodního prádla.

Na dotaz na spontánní znalost značek pánského spodního prádla se výsledky proti roku 2002 změnily minimálně. „Lídrem“ zůstává Jitex Písek (23,2 %), na „medailových“ místech se opět objevují Adidas (18,9 %) a Triola (16,2 %). 14,9 % respondentů zná Pleas a v rozmezí 13 % – 11 % byly jmenovány značky Šohaj, Puma, OP Prostějov, Elite a Boxer. „Seznam“ jmenovaných značek dosáhl 48 názvů.

Graf:
Pánské spodní prádlo 11/2003

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *