Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – počítače

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15–79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek počítačů.

V čele známých značek počítačů se z celkově 58 značek uvedených respondenty stále drží značka Pentium (15,5%) těsně sledována značkou Atari (14,7 % – jejíž znalost však postupně klesá). Významně se do paměti lidí zapsaly i Hewlett Packard (13,7 %), IBM (13,3 %), Sharp (13,3 %) a Compaq (11 %). Následovaly je značky Panasonic (11 %), Samsung (9 %) a Sony (8 %).

Graf:
Počítače 10 -11/2003

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *