Marketing

Kongres Marketing Management 2004: zahájena distribuce pozvánek

Přípravy 5. ročníku mezinárodního kongresu Marketing Management, pořádaného dne 1.6.2004 CIMA – Českým institutem pro marketing a poradenskou firmou INCOMA Consult, v těchto dnech vrcholí. Byla dosažena dohoda o tom, že se Marketing Management 2004 stane historicky vůbec první konferenční akcí v atraktivním prostředí SAZKA Areny v Praze.

V uplynulém týdnu byly dokončeny práce na programu kongresu, jehož hlavním tématem je „hledání optimální rovnováhy mezi rozumem a citem, mozkem a srdcem v marketingu a managementu“. Ambicí organizátorů je, aby se myšlenka rovnováhy odrážela i ve struktuře programu. Mezi řečníky a panelisty kongresu jsou proto vyváženě zastoupeni reprezentanti různých názorových proudů, zahraniční i domácí experti a manageři z různých sektorů ekonomiky.

S úvodními referáty vystoupí 3 špičkoví evropští experti: guru nové generace managementu Jonas Ridderstrale z Ekonomické univerzity ve Stockholmu, generální ředitel společnosti Fessel-GfK Vídeň Rudolf Bretschneider a šéf reklamní agentury EURO RSCG New Europe Gilles Bérouard.

Druhý programový blok kongresu je věnován případovým studiím z našeho trhu, resp. z jeho klíčových segmentů spotřebního zboží, služeb a B2B produktů. O zkušenosti s hledáním rovnováhy se s účastníky kongresu podělí Dalibor Šebela z Bohemia Sektu, Michal Knor z Eurotelu a Subodh Kumar z ČSOB. Kongres vyvrcholí velkou panelovou diskusí, moderovanou Ondřejem Tomasem z firmy ORACLE a Jaroslavem Kuchařem z INCOMA Consult. Svůj názor na to, jak vyvažovat „tvrdá“ fakta a kreativitu, informace a intuici či kvantitativní i kvalitativní zdroje dat v rámci debaty sdělí reprezentanti různých odvětví. Maloobchod bude zastupovat Petr Křiklan z Globusu, zdravotnický trh Lubomír Calta ze Zentivy, výrobce spotřebního zboží Jiří Michal z KRAFT Foods, finanční služby Michal Seifert z České spořitelny, telekomunikace David Seibert z Českého Telecomu.

Odborným garantem kongresu je společnost Oracle Czech, komunikačním partnerem je Eurotel, generálními partnery jsou GfK Praha a hostitel kongresu SAZKA Arena. Hlavními mediálními partnery jsou týdeníky Strategie a EURO.

Pozvánky na kongres budou distribuovány do konce tohoto týdne. Již nyní se lze přihlásit on-line prostřednictvím portálu www.marketingmanagement.cz.

Čtěte také