banner_left
banner_right
Marketing

Metro začíná vycházet v New York City

Společnost Metro International S.A. („Metro“), mezinárodní skupina novinových vydavatelství, zahajuje vydávání deníku Metro v New Yorku. Do distribuce v ulicích New Yorku jde 300 000 výtisků deníku Metro, což činí Metro pátým největším novinovým titulem v New Yorku. New York je světově největší komunitou co do počtu soukromé inzerce.

Společnost Metro International také dnes začala nabízet své prodejní balíčky s názvem „Metro US“. V podobě balíčku mohou inzerenti nakoupit reklamní prostor a řešení ve třech vydáních deníku Metro na východním pobřeží – v New York City, Bostonu a Philadelphii. Tato tři vydání budou představovat kombinovaný denní obrat 620 000 kopií, čímž se deník Metro zařadí na sedmé místo v žebříčku zájmových novinových titulů ve Spojených státech. Tři zmíněná města generují kombinované hrubé roční výdaje za tiskovou reklamu v novinách ve výši 7 miliónů amerických dolarů.

Newyorské vydání je distribuováno od pondělí do pátku prostřednictvím kamelotů a stojanů umístěných na nejfrekventovanějších místech v centru na Manhattanu a podél klíčových tras, kudy jezdí lidé z předměstí do centra města za prací. Na základě údaje o globálním průměru 2,8 čtenáře na jeden výtisk lze odhadnout, že Metro New York přiláká denně až 850 000 čtenářů.

Deník Metro je zaměřen na mladé, vzdělané a aktivní čtenáře žijící ve městech. Nabízí jim zprávy, které potřebují vědět právě v okamžiku, kdy deník čtou. Deník bude obsahovat směs informací a zpráv, které jsou pro Metro charakteristické – jsou jasné, stručné, výstižné a nezaujaté. Místní, národní a mezinárodní zpravodajské příspěvky jsou kombinovány s nejnovějšími přehledy z oblasti zábavy spolu se specializovanými tématickými rubrikami od zdraví a kondice až ke vzdělání či realitám.

Zahájení distribuce v New Yorku následuje po úspěchu vydávání deníku ve Philadelphii a Bostonu a dále rozšíří jeho silnou pozici na východním pobřeží Spojených států. Metro se již usadilo na druhé příčce nejčtenějších deníků ve Philadelphii a je jedničkou mezi deníky v Bostonu. Bostonská redakce oznámila za první čtvrtletí svou ziskovost a nárůst prodeje o 30 %. Prodej philadelphského vydání deníku vzrostl v prvním čtvrtletí tohoto roku o 13 %.

Pobočka Metro New York je vedena vydavatelem Henry Scottem, který má již 32letou zkušenost ve vydávání novin a časopisů, včetně předsednictví sekce nových médií a produktů společnosti New York Times Company. Obchodní ředitel Shelagh Traill byl ve své předchozí pozici viceprezident pro globální obchod společnosti DoubleClick Inc. v New Yorku a osm let strávil prací na vydávání novin a časopisů, jako jsou Vanity Fair, Victoria nebo WWD. Editor deníku Metro New York, Stefano Hatfield, pracoval dříve jako vedoucí redaktor časopisů Ad Age Global a Creativity a sloupkař deníků The Financial Times a The Times.

Prezident a CEO Pelle Törnberg prohlásil: „New York je fantastický a velmi nás těší příležitost působit s naší globální značkou ve městě, které je sídlem největšího počtu jednotlivých subjektů nakupujících reklamní prostor v médiích. Newyorští zadavatelé jsou naší velkou oporou. Máme velmi zkušený řídicí tým profesionálů v oboru.“

„Dynamika a rozmanitost pulsujícího města, o to v deníku Metro jde. 27 % občanů New Yorku se narodilo mimo Spojené státy a už 20 % našeho skupinového prodeje je generováno zadavateli reklamy z řad nadnárodních klientů. Díky naší přítomnosti v New Yorku vzrostou hodnoty zásahu a pokrytí populace, které Metro US může nabídnout zadavatelům, stejně jako náš přístup ke globálním výdajům v médiích.“

– pk-

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *