Reklama

Nová služba Stavební spořitelny České spořitelny

Novinku, možnost individuálního nastavení webu, realizovala agentura FG Forrest pro svého klienta Stavební spořitelnu České spořitelny (SSČS). Po nedávném redesignu webu buřinky (www.burinka.cz) pokračuje tato finanční instituce v navazování intenzivnějších vztahů se svými zákazníky. Agentura realizovala systém personalizace internetových stránek SSČS v rámci služeb internet full-service.

SSČS nabízí stávajícím i potencionálním zákazníkům možnost sestavit si na webu buřinky (www.burinka.cz) vlastní navigační menu. Uživatelé si pomocí jednoduchých a srozumitelných záložek sami určí, které sekce v oblasti bydlení a jeho financování chtějí nejčastěji využívat. Registrací do systému se uživatelům značně usnadní pohyb v rámci prezentace a také se tím prohloubí přímá komunikace s buřinkou. Cílem tohoto řešení je podpořit návštěvnost stránek SSČS a vytvořit základnu potencionálních zákazníků.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *