Reklama

Nakladatelství Management Press uvádí české vydání knihy „Skok do budoucnosti“

Nakladatelství Management Press v těchto dnech uvádí na knižní trh české vydání knihy bývalého předsedy představenstva a generálního ředitele komunikační sítě Euro RSCG Worldwide Boba Schmetterera Skok do budoucnosti.

Podtitul knihy – Creative Business Ideas zdrojem podnikatelských strategií – napovídá, že v ní autor představuje svou koncepci „tvůrčích podnikatelských nápadů“, která přináší revoluční změnu do chápání úlohy reklamní agentury, obsahu a stylu její spolupráce s klienty. K tomu Bob Schmetterer využívá širokou paletu případových studií a příkladů kampaní založených na těchto Creative Business Ideas, na jejichž přípravě se podílel osobně nebo které byly vytvořeny v rámci komunikační sítě Euro RSCG Worldwide.

Předmluvu k českému vydání knihy napsal Gilles Bérouard, regionální generální ředitel sítě Euro RSCG New Europe, s jejíž pražskou kanceláří nakladatelství Management Press na přípravě českého vydání spolupracovalo.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *