banner_left
banner_right
Marketing

INCOMA Consult vstupuje do další etapy svého rozvoje

Přední marketingově poradenská firma INCOMA Consult, součást skupiny GfK v ČR, zaznamenává v těchto dnech klíčové změny, které jsou přirozeným důsledkem jejího dosavadního příznivého vývoje.

V prvé řadě dochází k rozšíření portfolia nabízených služeb, a to o vývoj a prodej vlastního marketingového software. Firma se již v minulosti ve spolupráci se sesterskou výzkumnou agenturou INCOMA Research podílela na rozvoji velmi úspěšného analytického produktu Leaflet Monitor. Nyní začíná uvádět na trh sérii softwarových řešení, která poskytují informační podporu marketing a sales managementu. První produkt z této série, POP Monitor, umožňuje s vysokou mírou uživatelského komfortu analyzovat různé typy informací o tržní situaci v místě prodeje získané od obchodních zástupců i prostřednictvím externích výzkumných agentur.

Zásadní expanzí prochází i trainingové aktivity INCOMA Consult. Za velkého zájmu zákazníků z řad dodavatelů spotřebního zboží a obchodních řetězců byla odstartována CatMan Academy, která realizuje školení v oblasti category managementu. Na tuto oblast se také soustředí dlouhodobý projekt trainingu managementu lékáren, realizovaný pro farmaceutickou společnost ZENTIVA. Kromě toho pokračují in-house trainingy pod značkou Value Management, rozvíjející dovednosti a znalosti top managerů v oblasti strategického marketingu. INCOMA Consult systematicky buduje i své poradenské aktivity. Ty jsou plně soustředěny na spolupráci s klíčovými zákazníky (zejména Kofola a Český Telecom), a to na projektech z oblasti strategického marketingu.

V neposlední řadě je třeba zmínit konferenční činnost INCOMA Consult, která v posledních 3 letech zaznamenala zásadní rozvoj. Byl vybudován vysoce profesionální tým a vytvořena desítka konferenčních projektů, které v příslušných odvětvích (např. maloobchod a prodej, marketing, gastronomie, automobilová doprava či stavebnictví) představují významné odborné i společenské události. V těchto dnech byly dokončeny práce na programu konferencí na rok 2005 (podrobnosti viz www.incoma.cz/partner). Atraktivní novinkou je zejména Retail Banking Forum 2005, chystané v těsné spolupráci s GfK Praha na březen 2005 do pražského hotelu Marriott.

Zásadní novinkou je rovněž personální výměna v čele INCOMA Consult. V souvislosti s odchodem Tomáše Krásného do regionálního managementu sítě GfK ve střední a východní Evropě byli na valné hromadě konané dne 12.5.2004 zvoleni novými jednateli INCOMA Consult pánové Martin Dokoupil a Jaroslav Kuchař. Oba noví jednatelé jsou zakládajícími společníky INCOMA Consult a mají rozsáhlé zkušenosti v oblasti marketingového výzkumu, resp. informačních technologií a komerčních komunikací. Klíčové znalosti načerpali při řízení marketingových projektů INCOMA Consult v ČR a dalších zemích středoevropského regionu.

Tomáš Krásný komentoval výměnu top managementu INCOMA Consult takto : „Mám výborný pocit, odcházím s čistým stolem – vše, co jsme si naplánovali, se podařilo naplnit a INCOMA Consult jede díky týmu skvělých spolupracovníků na plné obrátky. Mám úplnou důvěru v to, že moji mladší společníci – nástupci na pozici jednatele – firmu dovedou o další významný kus dopředu.“

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *