CRM

ČETRANS zvyšuje vytíženost kamionů pomocí CRM

Tým odborníků společnosti IDS Scheer ČR, s.r.o. zahájil implementaci CRM řešení SAP u mezinárodního dopravce ČETRANS a zřídil v centrálním podnikovém informačním systému nový účetní okruh pro filiálku Servis.

Společnost IDS Scheer ČR implementuje CRM řešení na platformě mySAP. Do centrálního podnikového informačního systému navíc zavádí novou filiálku Servis. IDS Scheer ČR bude i nadále zajišťovat údržbu a správu celého systému mySAP.

ČETRANS bude v komunikaci se zákazníky využívat řešení mySAP CRM ve verzi 3.1. Implementace byla rozdělena do tří fází. První fáze, která začala počátkem února 2004 zahrnuje instalaci systému, propojení s ERP systémem mySAP, evidenci obchodních partnerů a kontaktů včetně operativního a analytického reportingu s využitím datového skladu SAP BW. Ve druhé fázi IDS Scheer ČR proškolí zhruba 30 uživatelů systému. Ve třetí fázi IDS Scheer ČR propojí CRM řešení se systémem pro evidenci přepravních zakázek Intersped a vytvoří nástroj pro komplexní analýzy zákaznických vztahů. Implementace skončí na konci roku 2004. IDS Scheer ČR bude navíc zajišťovat technologickou a uživatelskou podporu.

„Od nového CRM řešení si slibujeme zvýšení výtěžnosti získávaných informací, zrychlení naší práce a zkvalitnění zákaznického servisu,“ řekl Robert Baxa, ředitel ICT ve společnosti ČETRANS.

Nové CRM řešení umožní při kontaktu s klientem využít komplexní informační podporu systému CRM. Pokud například zavolá zákazník na příjem objednávek, uživateli se objeví na monitoru historie jeho zakázek, historie kontaktů s ním, jeho důležitost pro firmu ČETRANS (např. VIP zákazník), informace o jeho kontaktních osobách a také jeho platební morálka. Do tohoto prostředí bude integrována obrazovka vlastního logistického a dopravního systému Intersped umožňující práci se zakázkami. Každý kontakt se zákazníkem bude zaznamenán s možností vyplnění podrobnějších informací, pokud je třeba. Kromě telefonické komunikace bude možno s touto informační podporou realizovat i komunikaci prostřednictvím e-mailů a faxů. Zákazník se tak setká s individuálním přístupem – informovaným partnerem, který zná jeho požadavky.

Společnost ČETRANS si vybrala IDS Scheer ČR také pro zavedení nové filiálky Servis do jednotného podnikového informačního systému. IDS Scheer ČR bude pro filiálku Servis rozšiřovat šest modulů mySAP -finanční účetnictví, controlling, materiálové hospodářství a nákup, odbyt a distribuci, údržbu a servis a rovněž personalistiku. Na projektu pracoval desetičlenný tým odborníků z IDS Scheer ČR jeden měsíc.

IDS Scheer ČR, s.r.o. využívá při implementaci podnikových řešení připravené metodologie řízení. „Naše práce je založená na detailní přípravě projektů. Díky bohatým zkušenostem z již realizovaných projektů na platformě SAP a propracovanému modelování procesů jsme schopni pružně reagovat na specifické potřeby našich zákazníků,“ říká o přístupu společnosti IDS Scheer ČR k zákazníkům její generální ředitel Jiří Hejduk.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *