banner_left
banner_right
ICT

NextiraOne vybudovala IP komunikace v Estée Lauder

Společnost NextiraOne implementovala komunikační IP síť ve firmě Estée Lauder, a to v jejích dvou rakouských kancelářích. Tímto krokem firma zlepšila zákaznické služby a zefektivnila vnitrofiremní komunikaci.

Díky expanzi svých aktivit v Rakousku v roce 2002 se firma Estée Lauder Companies rozhodla přemístit své administrativní operace ze své centrály ve Wien am Graben do jiné kanceláře. Oblasti zákaznických služeb, účetnictví a obchodních předpovědí byly přesunuty do nedaleké lokality, přičemž aktivity orientované na zákazníky jako např. marketing, PR a branding zůstaly v původních kancelářích. Obě divize jsou od sebe vzdáleny 500 m a nejvyšší prioritou v Estée Lauder bylo vybudovat mezi nimi spolehlivé komunikační spojení.

NextiraOne implementovala IP hlasovou síť postavenou na technologii Cisco CallManager 7815. Toto řešení bylo zvoleno z důvodu snadné integrace s původním datovým řešením v Estée Lauder, což dovolilo snížit implementační náklady díky využití existující infrastruktury.

Řešení určené pro 55 uživatelů poskytuje hlasovou poštu, integraci CTI (Computer Telephony Integration), automatické směrování hovorů a analogový intercom a faxové porty. Na počátku telefonního hovoru si mohou volající vybrat z jednoduchého menu požadované firemní oddělení, aby mohli se svým požadavkem rychleji kontaktovat správného pracovníka bez ohledu na to, zda sídlí v jedné či druhé budově, což vede k účinnější komunikaci se zákazníky.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *