Komunikace

Credit Suisse Life & Pensions spustila podzimní kampaň

Novou reklamní kampaň zaměřenou na posílení image a znalosti značky spustila v českých médiích skupina Credit Suisse Life & Pensions. Cílem kampaně je prezentovat Credit Suisse Life & Pensions jako stabilního a důvěryhodného partnera, který i díky 140 letem zkušeností nabízí kvalitní řešení v oblasti pojištění a penze. Říjnové výsledky průzkumu znalosti značky Credit Suisse Life & Pensions potvrdily účinnost kampaně, když brand awareness vzrostla oproti srpnu více než dvojnásobně.

K reklamním sdělením a sponzoringu počasí se Credit Suisse Life & Pensions rozhodla využít tištěná média, televizi a rozhlas. Kampaň bude probíhat až do 29. listopadu. V České televizi a TV Nova mají diváci možnost shlédnout 20vteřinový imageový spot, na Nově navíc doplněný o dva 10vteřinové spoty před a po předpovědi počasí.

„Naším cílem je jak posílení znalosti značky, tak profilace Credit Suisse Life & Pensions jako stabilního poskytovatele služeb, u něhož klienti naleznou jistotu a zázemí silné finanční skupiny. Tyto cíle souvisí s produkty, jež klientům nabízíme – penzijní připojištění a životní pojištění,“ řekla ředitelka marketingu, PR a komunikace Credit Suisse Life & Pensions Kateřina Šušáková. „Kampaň je zaměřena především na skupinu lidí mezi 25 a 50 lety, se středním a vyšším příjmem ze středních a větších měst,“ dodala Kateřina Šušáková.

V síti rádií HIT je posluchačům prezentován 10vteřinový sponzorský vzkaz před informacemi o počasí. Podstatnou součástí reklamní kampaně je také využití tištěných médií ,kde je hlavním sdělením „Credit Suisse Life & Pensions. Investujte do života.“ Nejčastěji využitými médii jsou celostátní a regionální deníky, v menší míře pak celostátní týdeníky.

Efektivitu kampaně potvrdil i říjnový průzkum brand awareness, podle nějž vzrostla spontánní znalost značky Credit Suisse Life & Pensions ze srpnových 3,2 % na 8,8 %. Ve 42. týdnu se navíc televizní spot Credit Suisse Life & Pensions umístil na 9. místě v žebříčku Sujet Focus. Ten srovnává nejlepší televizní spoty dle známosti, líbivosti a sociace na značku.

– pk –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *