banner_left
banner_right
Služby

Real-time survey pomocí produktu myAVIS Market Research

Výzkumná agentura GfK využívá k online průzkumům inovativní a vysoce efektivní techniku dotazování prostřednictvím technologie myAvis poskytované dynamickou českou společností KVADOS. Unikátní produkt myAVIS Market Research je sofistikovaným snadno ovladatelným řešením pro „bleskové průzkumy“, tzv. Real-time survey. Zabezpečuje nejen vysoce spolehlivý přenos získaných dat v reálném čase, ale především umožňuje ve stejné době sledovat a vyhodnocovat názory respondentů.

Společnost GfK propojila své odborné výzkumné know-how s využitím sofistikovaných technologií a produktů společnosti KVADOS, Microsoft a Hewlett Packard k realizaci Real-time survey mezi účastníky konference Government Leaders Forum 2005. Konference proběhla 31.1. – 2.2.2005 v Praze a zúčastnili se jí zástupci evropských vlád a šéfů firem z oblasti informačních technologií. Při příležitosti GLF navštívil Českou republiku také předseda představenstva a hlavní softwarový architekt společnosti Microsoft Bill Gates.

Hlavním cílem průzkumu Real-time survey bylo monitorovat názory účastníků na klíčové otázky projednávané během konference. Nejvyšší představitelé evropských vlád a zástupci významných firem ochotně sdělovali profesionálním tazatelům GfK své názory na danou problematiku. Díky flexibilitě použité metodiky byly výsledky okamžitě vyhodnocovány a mohly být reflektovány ještě během samotného vystoupení jednotlivých řečníků. Dřívější konferenční monology tak byly zcela nahrazeny dialogem, při kterém se delegáti kongresu stali aktivními spolutvůrci programu.

Tazatelé využívali pro zaznamenávání odpovědí respondentů mobilní zařízení typu PDA společnosti Hewlett Packard s operačním systémem Microsoft Windows Mobile 2003 pro Pocket PC Phone Edition. Data byla dálkově přenášena pomocí mobilní sítě do centrální části myAvis Mobile Server. Vyhodnocení dotazníků proběhlo za použití technologie společnosti KVADOS a výzkumného know-how agentury GfK.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *