Služby

SIMAR na Veletrhu Reklama a polygraf

SIMAR se aktivně zapojil do doprovodného programu Veletrhu Reklama a polygraf, a to na téma „Výzkum trhu jako nedílná součást přípravy komunikačních aktivit a reklamní praxe“ (Zabíjení neviňátek – kreativita vs výzkum). Cílem našich vystoupení bylo vysvětlit možnou a nutnou spolupráci při tvorbě a testování reklamních akcí mezi výzkumem a kreativci a odstranit určitou nedůvěru a zpochybňování účelnosti této spolupráce.

Dalším doporučeným kvalitativním standardem, který byl zpracován a schválen členskými agenturami s platností od 1.března 2005, je „Dotazování dětí a mládeže“. Tím byla formálně stanovena jasná pravidla pro dotazování těchto zajímavých, přesto specifických skupin naší populace s cílem umožnit jejich kvalitní a kvalifikované dotazování při zachování všech podmínek ochrany jejich osobnosti. Je samozřejmé, že tento standard – i jako všechny další – mohou využívat všechny subjekty, což jen může napomoci procesu seberegulace výzkumu trhu v ČR.

Poprvé v historii se dohodly ESOMAR a EFAMRO (Evropská federace asociací organizací výzkumu trhu), že společně budou zjišťovat data o výkonech výzkumu trhu a jeho struktuře na celém světě. V zemích, jejichž asociace jsou členem EFAMRO (tedy i v ČR, kde jím je právě SIMAR), byly právě tyto pověřeny získáním a zpracováním těchto přehledů za celý stát. Byly proto rozeslány příslušné dotazníky na všechny agentury výzkumu a obrátíme se s obdobným dotazem i na vysoké školy, případně reklamní agentury. Údaje by měly být k dispozici v průběhu dubna.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *