Reklama

Henkel ČR sponzoruje hokej

Společnost Henkel ČR prodlužuje své hokejové aktivity i na letošní sezónu. Stává se tak nejen sponzorem MS v ledním hokeji do 21 let, ale také oficiálním partnerem české reprezentace v ledním hokeji. Kontinuální je i komunikace „kvality“, kterou opět zastřešuje slogan „Kvalita vítězí“. Cílem je generovat publicitu nejen korporátní značce Henkel, ale také jejím produktovým značkám z oblasti pracích a čisticích prostředků.

Společnost Henkel ČR oznámila sponzorství české reprezentace v ledním hokeji a MS v ledním hokeji do 21 let. Její obchodní divize pracích a čisticích prostředků zastřešuje tato sponzorství a hodlá je uplatnit ve svých marketingových a obchodních aktivitách.

„Češi jsou „hokejový národ“ a jsou velmi pyšní na to, že se tento sport v našich končinách hraje tzv. „hlavou“. Jde tedy o kvalitní hru, precizní přihrávky, originální kličky mezi soupeři. Už tento popis připomíná boj o spotřebitele na trhu rychloobrátkového zboží. Je patrné, že jak v obchodě, tak i ve sportu vítězí kvalita. Proto bude Henkel i letos sponzorem hokeje – tentokrát české reprezentace v ledním hokeji“, říká ke sponzoringu Lidija Čipovič, tisková mluvčí Henkel ČR. „K podpoře komunikace chystáme využít billboardovou kampaň a další POS materiály,“ dodala Lidija Čipovič.

Marketingový mix připravený na podporu sponzorství české reprezentace v ledním hokeji je vytvořen tak, aby zasáhnul širší cílovou skupinu, než je u divize pracích a čisticích prostředků běžné. Proto se mezi plánované a realizované aktivity řadí:

  • hokejová promoce
  • spotřebitelská soutěž
  • billboardy značky Persil

    Do hokejové promoce jsou zapojeny všechny tři značky pracích prášků společnosti Henkel ČR – Persil, Palmex a Rex. Spotřebitelé si tak mohou v období března a dubna zakoupit speciální 9 kg „hokejová“ rodinná balení těchto prášků. Součástí každého tohoto balení je hokejový puke, který se díky podpisu jedné z deseti hokejových hvězd jako např. Jágr, Dopita, Šlégr, Čechmánek a další, jistě stane zajímavým sběratelským artiklem.

    Obchodní aktivity se soustředí na promo-akce v místě prodeje a podporu obchodních vztahů prostřednictvím Relationship Managementu. V místě prodeje tak proběhne spotřebitelská soutěž o zájezdy na MS v ledním hokeji 2005, jejichž součástí jsou 2 vstupenky na MS na zápas českého týmu v základní skupině, doprava autobusem do Vídně a zpět a také vybavení pro fanoušky v podobě fandící nafukovací rukavice. Soutěž je podpořena různými POS materiály, soutěžními letáky, plakáty apod. Autorem kreativního zpracování hlavního vizuálu těchto materiálů je agentura COMTECH.

    Billboardová kampaň na značku Persil je pokračováním tradiční kampaně navrhované a realizované agenturou TBWA. Kreativním záměrem je představit situaci před použitím Persilu a po jeho aplikaci. Z důvodu spojení s českou reprezentací v ledním hokeji je téma „hokejové“: ušpiněný hoch v hokejovém dresu také v situaci „před a po“. Více než 300 billboardů bude rozmístěno především v blízkosti hypermarketů a supermarketů.

    – red –

  • Čtěte také

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *