Seminář KOLOTOČ KOLEM ZÁKAZNÍKA II aneb jak ovlivnit resp. snažit se ovlivňovat ZÁKAZNÍKA pořádá Česká manažerská asociace za odborné garance Factum Invenio 18. května 2005 od 13 hodin.
Z programu: TLAK NA ZÁKÁZNÍKA ZLEVA ZPRAVA aneb psychologický dopad na rozhodovací proces, JAK ULOVIT ZÁKAZNÍKA aneb mnoho cest vede ke spotřebiteli, ale jen málokterá je levná, dopady efektivního i neefektivního public relations aneb „KAŽDÉMU CO JEHO JEST“
Seminář je určen pro všechny, kteří chtějí poznat lépe své zákazníky – jak přemýšlí, jak reagují – jak je lze ovlivnit, resp. jak je možné se snažit je ovlivňovat. Seminář je vhodný pro kohokoliv odkudkoliv – prostě pro ty z Vás, kterým není OSUD EFEKTIVITY KOMUNIKACE lhostejný. „Ano za vším je zákazník a vždy bude – od něho pochází peníze za naše produkty, za naše služby.
– red –