banner_left
Služby

Seminář KOLOTOČ KOLEM ZÁKAZNÍKA

Seminář KOLOTOČ KOLEM ZÁKAZNÍKA II aneb jak ovlivnit resp. snažit se ovlivňovat ZÁKAZNÍKA pořádá Česká manažerská asociace za odborné garance Factum Invenio 18. května 2005 od 13 hodin.

Z programu: TLAK NA ZÁKÁZNÍKA ZLEVA ZPRAVA aneb psychologický dopad na rozhodovací proces, JAK ULOVIT ZÁKAZNÍKA aneb mnoho cest vede ke spotřebiteli, ale jen málokterá je levná, dopady efektivního i neefektivního public relations aneb „KAŽDÉMU CO JEHO JEST“

Seminář je určen pro všechny, kteří chtějí poznat lépe své zákazníky – jak přemýšlí, jak reagují – jak je lze ovlivnit, resp. jak je možné se snažit je ovlivňovat. Seminář je vhodný pro kohokoliv odkudkoliv – prostě pro ty z Vás, kterým není OSUD EFEKTIVITY KOMUNIKACE lhostejný. „Ano za vším je zákazník a vždy bude – od něho pochází peníze za naše produkty, za naše služby.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *