CRM

Cenu Ultimate Service Award získal hotel Marriott Courtyard v Kasselu

Marriott Courtyard Hotel ve městě Kassel v Německu obdržel cenu Ultimate Service Award pro Evropu. Hlasy byly udíleny turisty z celého světa, kteří cestují za obchodem či pro zábavu a kteří nominovali ty hotely, o nichž se domnívali, že nabízejí výjimečné služby.

Analýzy nominací ukazují, že „postoj personálu a služby poskytované zákazníkům“ jsou těmi hlavními důvody pro nominování hotelu. Dvě třetiny turistů (65 %) říká, že toto byl pro ně hlavní důvod, aby dali svůj hlas.

Stuart Scher, ředitel divize TNS Leisure&Hospitality, řekl: „Je zcela jasné, že ve snaze zajistit a předčít očekávání klientů hotelů je nutné věnovat velké množství času a úsilí. Nutné je i zajistit dobrý personál, který je orientován na uspokojování potřeb hostů. Znamená to, že hotelový personál musí mít v této těžké ekonomické době pocit jistoty a záruky zaměstnání. Vždy jsem si byli vědomi, že nestačí pouze zajistit skvělé vybavení a pohodovou atmosféru a nyní nám to potvrdily i tisíce zákazníků.“

Ocenění Ultimate Service Award je první globální cena, která hodnotí výjimečné služby v hotelovém průmyslu a na kterou bylo nominováno více než 2 500 nominací ze 128 zemí světa. V každém ze zúčastněných regionů cenu obdržely následující hotely:

  • Afrika: Sheraton Hotel, Addis Ababa, Ethiopie
  • Asie: Ritz-Carlton, Kuala Lumpur, Malaysia
  • Austrálie a Nový Zéland: Sheraton Four Points, Sydney, Austrálie
  • Střední Amerika a Karibik: společní vítězové Hotel Cariblue, Puerto Viejo, Costa Rica a JW Marriott, Mexiko City, Mexiko
  • Indický Sub-Kontinent: Kandalama Hotel, Dambulla, Sri Lanka
  • Střední Východ: Ritz Carlton, Sharm El Sheikh, Egypt
  • Severní Amerika: Double Tree, Minneapolis, USA
  • Jižní Amerika: Hotel Sofitel, Bogota, Kolumbie

Hans Lindh, ředitel Lodging Industry, American Express, řekl: „V každé kultuře orientované na poskytování služeb vždy existovaly hotely a ty z nich, které letos obdržely cenu ukázaly úspěch v dosažení toho, že se jejich zaměstnanci plně soustředí na detaily, které činí z hotelového pobytu nezapomenutelný zážitek.“

Philip Lawrie, ředitel Hotel&Commercial Distribution, CNN International, řekl: „Poskytování služeb je vitální částí komerčního úspěchu hotelů navzdory jejich velikosti, postavení či místě, kde se vyskytují.

Vítězové obdrželi na mezinárodním hotelovém fóru v Berlíně křišťálovou sochu vytvořenou pro tuto příležitost Villeroy&Bochem. Celkový přehled všech vítězů naleznete na www.cnn.com/hotels.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *