CRM

United Airlines si zvolila technologii IBM pro řízení vztahů se zákazníky (CRM)

Společnost IBM oznámila, že United Airlines si zvolila technologii IBM pro nasazení výkonného systému na správu a řízení vztahů se zákazníky (CRM), který pomůže letecké společnosti zlepšit služby zákazníkům a zvýšit účinnost provozu.

Systém tvořený databázovým softwarem IBM DB2 na serverech IBM eServer Cluster 1600 pomůže společnosti United Airlines spravovat a maximálně využívat veškeré informace o zákaznících a letech v rámci celé společnosti, která působí ve 27 zemích. Celopodnikové nasazení bylo implementováno s pomocí IBM Global Services.

Nový CRM systém je postaven jako součást celopodnikového datového skladu, který bude časem spravovat přes šest terabajtů dat. Analytické vlastnosti (BI – Business Intelligence) databázového systému se budou využívat pro identifikaci trendů destinací osobní letecké dopravy, aby aerolinka mohla účinněji koordinovat a plánovat trasy letů, zlepšila efektivitu správy rezervací a aby mohla rozvíjet individuální přístup k zákazníkům.

IBM nedávno dokončila první fázi nasazení, během níž byl integrován více než jeden terabajt zákaznických a provozních dat. Integrovaná data budou následně využívána rezervačními středisky a webovou službou United.com a budou je také využívat tisíce zaměstnanců United Airlines, kteří se s jejich pomocí budou moci lépe starat o účty zákazníků a zlepší provoz a plánování.

V terabajtové databázi mohou zaměstnanci například vyhledávat a zkoumat proměnné jako nejčastější trasu určitého zákazníka nebo jeho nejobvyklejší druh cesty — pracovní nebo osobní. Takto získaná data jim umožní vytvářet personalizované nabídky a zvláštní propagační akce. Před zavedením tohoto řešení nedokázala společnost snadno spojovat a kombinovat obrovské množství dat, které bylo uloženo v oddělených systémech.

„Databázový software DB2 pro nás představoval nejlepší hodnotu s nejlepším poměrem ceny a výkonu. Byli jsme si jisti, že nám IBM dokáže poskytnout úplné, integrované řešení, které bude možné škálovat podle našich požadavků na infrastrukturu,“ řekl Eric Dean, ředitel informačních systémů společnosti United Airlines. „Jakmile bude implementace dokončena, bude United Airlines v postavení aerolinky s efektivnějším provozem a pohotovějším jednáním se zákazníky.“

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *