Služby

British Airways zveřejnilo svůj obchodní plán pro léta 2006 – 2008

Letecká společnost British Airways představila dvouletý obchodní plán, který má za cíl snížit náklady a zlepšit služby zákazníkům.

Právě představený obchodní plán je první, jehož sestavení řídil nedávno jmenovaný generální ředitel British Airways Willie Walsh. Součástí dvouleté strategie je balíček opatření, který povede ke snížení nákladů o 450 milionů britských liber. Jedním z cílů plánu je i zavedení nových standardů zákaznických služeb.

Willie Walsh tomuto plánu řekl: “Tento plán nás připraví na budoucnost. Vyřešením deficitu na účtu zaměstnaneckých důchodů, dalším omezováním nákladů a poskytováním služeb na špičkové úrovni je reálné dosáhnout desetiprocentní provozní marže a udržet ji. Lepší řízení nákladů a maximální soustředění na potřeby našich zákazníků pro nás představuje dlouhodobý úspěch. Splnění cílů nového obchodního plánu zlepší naší pozici na trhu a nastartuje růst společnosti.”

Anna Chmelíková, Country Commercial Manager pro Českou republiku, Maďarsko a Slovensko k tomu dodává: „Věřím, že představený plán přispěje k progresivnímu vývoji British Airways, a že z něj bude profitovat i Česká republika. Rozsáhlé investice do prodejního kanálu ba.com jsou tím hlavní přínosem pro zvyšování počtu zákazníků. British Airways bylo vždy průkopníkem v zavádění nových technologií jako je e-ticket nebo online check-in, který nabízí pohodlně se vyhnout čekání na Letišti Praha a v dalších destinacích.“

Nový obchodní plán je sestaven pro periodu od konce března 2006 do konce března 2008. V tomto období přesune společnost British Airways většinu svých aktivit na Terminály 5 a 3 londýnského letiště Heathrow.

Dvouletý obchodní plán zahrnuje:

  • Úspory ve výši 225 milionů britských liber ve finančním roce 2006-07 a další úspory ve stejné výši během roku 2008.
  • Investice ve výši 200 milionů britských liber do nových sedadel v business třídě Club World. Úprav, které umožní promítat filmy na přání ve všech cestovních třídách a investice do webových stránek ba.com.
  • Zavedení nových postupů, které se zaměří na zásadní zvýšení přesnosti a hladkého průběhu manipulace se zavazadly. Příprava na přesun činností na Terminál 5 a dále zvyšování využívání služeb samoobslužného odbavení.
  • Opatření, která by měla vést k dosažení desetiprocentní provozní marže a k připravenosti letecké společnosti na ziskový rozvoj.

– red –

Čtěte také