Služby

Agentura Fleishman-Hillard získala 11 nominací na evropské Sabre Awards 2006

Společnost Fleishman-Hillard postoupila s 11 nominacemi do finále 2. ročníku evropských Sabre Awards 2006, prestižní mezinárodní soutěže v oboru public relations. Mezi finalisty se kromě tradičně úspěšných poboček jako je Londýn nebo Dublin probojovalo i nejmladší evropské zastoupení z Varšavy.

Úspěch zaznamenalo celkem 7 poboček Fleishman-Hillard a uspělo v nominaci do 10 kategorií. Kromě výše zmíněných se jedná o pobočky v Bruselu, Paříži, Berlíně nebo Johanesburgu. S celkovým počtem 11 nominací se Fleishman-Hillard umístil na 2. místě za Weber Shandwick a před svými konkurenty jako je Edelman nebo Ketchum. Stejný počet nominací získaly společnosti Burson-Marsteller a Ogilvy.

Vítězové evropských Sabre Awards budou oznámeni 24. května na slavnostní recepci v Berlíně.

Přehled úspěšně obsazených kategorií a projektů:

Farmacie
Sanofi Pasteur, Fleishman-Hillard Dublin
Oncology on Canvas, Fleishman-Hillard Londýn

Fashion & beauty
P&G Vicks First Defence Launch, Fleishman-Hillard Londýn

FMCG
Pampers World of Babies, Fleishman-Hillard Londýn

Issues Management
Procter & Gamble Science in the Box, Fleishman-Hillard Brusel

Korporátní komunikace
CFBP 2005 Reputation Building Campaign, Fleishman-Hillard Paříž

Maloobchod
SuperValu Kids in Action MSVC, Fleishman-HIllard Dublin

Spotřebitelský marketing
Banking Association of South Africa, Fleishman-Hillard Johanesburg

Veřejný sektor
Einstein Year 2005, Fleishman-Hillard Německo

Vzdělávání veřejnosti
Fellowes; Personal Data Protection Awareness Campaign, Fleishman-Hillard Varšava

Ostatní (regionální kategorie)
Banking Association of South Africa, Fleishman-Hillard Johanesburg

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *