Služby

METRO spouští regionální verzi pro Olomouc a Zlín

Deník METRO v rámci strategie rozšíření distribuce v krajských městech od 3. července 2006 startuje regionální mutace pro Olomouc a Zlín.

V obou lokalitách v současném momentě drží deník METRO pozici druhého největšího deníku. Průměrný denní distribuovaný náklad činí 10.500 výtisků v každém z těchto regionů – Olomouc a Zlín. V regionální verzi jsou přizpůsobeny dvě strany lokálním redakčním a inzertním potřebám.

Pro oba regiony je prodej inzerce realizován ve spolupráci s radiem Haná, které dle posledního průzkumu poslechovosti Radioprojekt (STEM/MARK, Median RADIOPROJEKT, 12 – 79 let, Po – Ne, 7.11. 2005 – 31.3. 2006) posílilo za 1. čtvrtletí 2006 na 82.000 posluchačů týdně. V Olomouckém kraji získalo Radio Haná 60 tisíc posluchačů týdně a je dle tohoto měření nejposlouchanějším regionální rádiem v tomto kraji.

„Podpora regionálního prodeje je plně v souladu s naší strategií rozvoje v nových lokalitách. Od změny očekáváme další výrazné posílení pozice METRA na lokálním trhu.“, řekl Martin Konrád, generální ředitel společnosti METRO Česká republika, a.s.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>