Komunikace

Capgemini startuje novou image kampaň: ústředním tématem je úzká spolupráce s klienty

4. září letošního roku odstartuje společnost Capgemini, přední světový poskytovatel poradenských a technologických služeb, v České republice novou kampaň zaměřenou na budování image firmy. Místní podoba celosvětové kampaně je založena na tématu spolupráce mezi klienty a konzultanty. „Posunujeme dál příběh z poslední kampaně v roce 2004. Zatímco v první fázi jsme představili naše motto ‘Collaborative Business Experience’, nyní ilustrujeme výsledky úzké spolupráce mezi klienty a Capgemini,“ řekl Philippe Grangeon, ředitel komunikace skupiny Capgemini. „Demonstrujeme sílu naší společnosti a zdůrazňujeme, co nás odlišuje od našich konkurentů, tedy způsob, jakým pracujeme se svými klienty.“

V tématu reklamy má prominentní místo slovo „společně“ a hlavní text inzerátů je následující:
Přeměnit vaši společnost, ať už usilujete o velké či malé změny, není nikdy snadné. Pokud si ale společně stanovíme měřitelné cíle a reálný časový plán, sestavíme společné týmy a především společně předjímáme a snižujeme rizika, máme mnohem větší šanci uspět. Přidejme k tomu ještě motivaci a angažovanost více než 60 000 našich kolegů a kolegyň po celém světě a znalosti a zkušenosti, o něž se s vámi dělíme každý den. Výsledkem je rychlejší a hmatatelnější úspěch, který trvá.

Společně. Jedno slovo, které vystihuje rozdíl mezi běžným postupem a jedinečným přístupem společnosti Capgemini k poskytování služeb v oblasti poradenství, technologií a outsourcingu, založeném na budování společné zkušenosti.

Návrh reklamy vytvořila pařížská společnost Euro RSCG, která jako vedoucí realizačního týmu stála již za globální kampaní pro Capgemini v roce 2004. Autorem nových motivů, pocházejících z různých míst v Argentině, je americký fotograf Stephen Wilkes, který je znám svými impresionistickými a barvitými fotografiemi. Globální mediální plánování zajistila společnost MPG International. Nová kampaň skupiny Capgemini je zacílená především na Německo, USA, Indii, Francii, Velkou Británii a Nizozemí. Capgemini umístí vizuály také ve východoevropských zemích, například v Maďarsku a Polsku.

„Vedle naší jedinečné pozice na trhu a vedle způsobu, jakým naše společnost spolupracuje s klienty při vytváření přidané hodnoty, bychom také rádi zlepšili svůj profil jednoho z největších poskytovatelů služeb na konzultačním a IT trhu v České republice a zvýšili svůj tržní podíl,“ uvedl Patrik Horny, generální ředitel společnosti Capgemini v České republice. Po dobu šesti týdnů budou naše vizuály viditelné zejména v podnikatelských časopisech a novinách. Současně budeme prezentovat tři motivy v jednostránkovém a dvoustránkovém formátu. Kampaň se mimo jiné objeví v Hospodářských novinách, Mladé frontě Dnes a týdeníku Ekonom.

Všechny motivy kampaně lze stáhnout na adrese: www.cz.capgemini.com/about/brand

– red –

Čtěte také