banner_left
Knihy

Ludvík Čichovský: Plánování marketingových procesů jako produkčního systému hodnot

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 30.10. 2006.

Ukázka z další kapitoly: Plánování marketingových procesu jako produkčního systému hodnot
Marketingové činnosti u podnikatelských subjektu i neziskových organizací a autorit jsou nedílnou součástí hodnototvorných řetězců, které jsou zapleteny do globalizovaných odběratelsko dodavatelských řetězců tvorby distribuce a spotřeby hodnot, řízených v jednotlivých článcích jejich tvorby a distribuce Value managementem a na straně zákazníku – právnických osob podle Fialy (2005) jejich core businessem (produkčním stěžejním zaměřením, kde hodnoty jsou kupovány pro produkci hodnot dalších).

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *