banner_left
banner_right
Knihy

Ludvík Čichovský: Marketing a investiční rozhodování

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 29.1.2007.

Ukázka z další kapitoly:

Marketing a investiční rozhodování
Jak souvisí marketing a investiční rozhodování? Marketingová činnost ve firmě, ať již je realizována v marketingovém útvaru nebo ve formou core businessu marketingové strategické jednotky vždy integruje čtyři vzájemné propojené procesy v širokém kontinuu čtvercového charakteru, srovnej obr. 11.1. V tomto kontinuu se logicky realizují procesy 1/ transakčního marketingu, 2/ relačního marketingu, 3/ marketingu konkurence a konkurenceschopnosti a od roku 2003 také zpravidla proces laterálního marketingu.

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *