banner_left
banner_right
Knihy

Ludvík Čichovský: M-marketing a E – marketing – jeho přínos pro praxi

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 12.2.2007.

Ukázka z další kapitoly:

M-marketing a E – marketing – jeho přínos pro praxi
Marketing a informační prostředí. Posledních 5 let je spjato s akcelerujícím dynamickým vývojem informačního prostředí. V některých regionech světa jde expanze informatiky a informačních technologií tak mílovými kroky kupředu, že se v těchto oblastech začíná právem hovořit o lokálním kyberprostoru nebo alespoň o zárodcích tohoto kyberprostoru. V žádném případe však nelze o kyberprostoru v současné době hovořit z hlediska globálního i když některé IT systémy tuto globálnost signalizují a dokonce indikují v některých produktech.

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *