banner_left
Knihy

Ludvík Čichovský: Procesní pojetí marketingu a jeho dopady do customerizace výroby

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 19.2.2007.

Ukázka z další kapitoly:

Procesní pojetí marketingu a jeho dopady do customerizace výroby
Moderní pojetí trhu a marketing. Prakticky od roku 2002 se snaží „guru“ světové ekonomické teorie a praxe a všichni lídři jednotlivých odvětví lidské činnosti předpovědět, jakými trendy se bude ubírat vývoj trhu, jaká bude jejich diverzifikace a samozřejmě jaké budou také jejich společné znaky.

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *