banner_left
banner_right
Knihy

Chytré vizitky nová metoda v procesu relačního marketingu

Od října 2006 začaly Marketingové noviny exklusivně uveřejňovat jednotlivé kapitoly z nové knihy Moderní pojetí marketingu pro praxi od autora Ludvíka Čichovského. Další díl bude k dispozici ve formátu pdf pro všechny odběratele Newsletteru v pondělí dne 26.3.2007.

Ukázka z další kapitoly:

Chytré vizitky nová metoda v procesu relačního marketing
Co to je chytrá vizitka? Každý z nás se denně setkává s vizitkami nejrůznějších firem, osob, neziskových organizací, úřadu a pracuje s nimi. Většina lidí vnímá vizitku jako kus potištěného tvrdého papíru přesně stanoveného mezinárodního formátu, na kterém jsou uvedeny zpravidla kontaktní informace o určité firmě nebo na určitou osobu. Papírové vizitky se tak hromadí na našich stolech ve vizitkářích, v našich záznamnících, nebo jen tak přegumičkované podle zaměření leží na našich stolech nebo v krabicích. kde si je v různých systémech archivujeme.

Newsletter je e-mail, který je rozesílán každé pondělí dopoledne a obsahuje přehled článků za posledních 7 dní. Odhlášení je možné na konci každého vydání. Newsletter objednávejte na této adrese.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *