banner_left
banner_right
Public relations

Ve Zlatém středníku 2006 zvítězily Lesy České republiky, Škoda Auto a IMPORT VOLKSWAGEN GROUP

PR Klub vyhlásil výsledky 5. ročníku soutěže Zlatý středník 2006. Vítězi jednotlivých soutěžních kategorií se stali:

Interní časopis
1. Lesy České republiky, s. p. (LESU ZDAR)
2. ČEZ, a. s. (ČEZ NEWS)
3. T-Mobile Czech Republic a. s. (T-Mobile echo)

Interní noviny
1. ŠKODA AUTO a. s. (Škoda Mobil)
2. HARTMANN-RICO (Co se děje)
3. Česká pojišťovna a. s. (Česká INFO)

B2B časopis
1. IMPORT VOLKSWAGEN GROUP, a. s. (Audi magazín)
2. L´oreal Česká republika s. r. o. (COIFFURE DE PARIS)
3. AMI Communications srpol. s r. o. (ONE)

B2C časopis
1. Vodafone Czech Republic a. s. (ČILICHILI)
2. Rodinný pivovar Bernard a. s. (Vlastní cestou)
3. Volvo Auto Czech, s. r. o. (LIV)

Firemní katalog
1. AC EXPO s. r. o. (mmotion 06)
2. ŠKODA AUTO a. s. (Škoda Roomster)
3. ABB s. r. o. (Katalog domovního elektroinstalačního materiálu 2006)

Firemní profil
1. Menhart, spol. s r. o. (Profil skupiny SKANSKA)
2. ENTRE s. r. o. (Kdo chce zapalovat, musí hořet …)
3. PPF a. s. (Profil ´05)

Výroční zpráva
1. Vodafone Czech Republic a. s. (Vodafone výroční zpráva)
2. Agropol Group, a. s. (Vybrané kapitoly z výroční zprávy 2005)
3. Plzeňský Prazdroj, a. s. (Zpráva o společenské odpovědnosti)

Státní, veřejná a nezisková sféra
1. statutární město Ostrava (Ostrava Metropolitan Magazine)
2. T.T.V., spol. s r. o. (Rudolfinum Revue)
3. Obec Čejč (ČEJČ DNES, Zpravodaj obecního úřadu)

On-line prezentace
1. T-Mobile Czech Republic a. s. (T-Mobile Czech Republic, www.t-press.cz)
2. FG Forrest, a. s. (Koopertiva, www.koop.cz)
3. WDF – Web Design Factory, spol. s r. o. (eBanka, www.ebanka.cz)

Odborná porota udělila také tři zvláštní ocenění:

  • za nejlepší obrazovou výbavu: Volvo Auto Czech, LIV
  • za nejlepší titulní stranu: Telefónica O2 Czech Republic, O.pen
  • za nejlepší grafickou úpravu – Menhart, s.r.o., Profil skupiny SKANSKA

    Cenu České marketingové společnosti a Marketingového klubu ČR – udělili Jitka Vysekalová a Jiří Prošek agentuře Ogilvy One za publikaci Průvodce úspěšného obchodníka – SALES GUIDE O2 pro společnost Telefónica O2 Czech Republic.

    Vedle hlavních cen ocenila odborná porota 63 přihlášených prací uznáním TOP RATED a 45 prací uznáním RATED za profesionální úroveň.

    Soutěž Zlatý středník hodnotí a oceňuje firemní periodické a neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků či služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Předsedkyně PR klubu Jana Jabůrková dodává:“Zájem soutěžících o letošní jubilejní pátý ročník opět ukázal, že firemní publikace jsou významnou součástí komunikačního mixu. V příštím roce chce PR klub upravit pravidla soutěže tak, aby způsob hodnocení publikací a kategorie přesněji odráželi stále se rozvíjející a zkvalitňující trh.

    – red –

  • Čtěte také

    Napsat komentář

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *