Reklama

Interspar má nového maskota dětského marketingu

Obchodní řetězec Interspar myslí nejen na své dospělé zákazníky, ale také na děti, a proto do prodejen Intersparu přiletěl v říjnu nový maskot – dráček Ingo.

Drak Ingo se dětem představil v první školní den, kdy Interspar pro všechny školáky připravil abecedu omalovánek.

S Ingem se děti budou setkávat také v restauracích Interspar, kde pro ně bude v nabídce přichystáno dětské menu Ingo a jehož součástí bude vždy dárek z kolekce Ingo. Kromě dětského menu budou pro děti v restauracích Interspar připraveny omalovánky s Ingem.

Drak Ingo nebude chybět ani v nově otevíraných prodejnách, kde bude dětem rozdávat různé dárky. Děti se také mohou těšit na mnoho pěkných soutěží a Ingo koutek plný her.

A aby si přišli na své i ti nejmladší zákazníci, plánuje Interspar pro děti vytvořit vlastní kolekci výrobků s drakem Ingo.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *