Reklama

„U nás poplatky neplatíte,“ upozorňuje kampaň Home Creditu

Agentura Mather Communications, patřící do komunikační skupiny Mather, připravila pro společnost Home Credit novou kampaň na podporu hotovostního úvěru Telefonní půjčka. Kampaň probíhá od října v České republice a na Slovensku formou třídílného „miniseriálu“ TV spotů. Kampaň je součástí nového komunikačního konceptu Home Creditu.

Home Credit v kampani zdůrazňuje, že s jeho hotovostní Telefonní půjčkou nejsou spojeny žádné vedlejší poplatky – za vyřízení, vedení ani předčasné splacení úvěru. Z průzkumů společnosti totiž plyne, že obecné povědomí o poplatcích, které se vážou k úvěrovým smlouvám, je velmi nízké. Klienti jsou o nich obvykle informováni pouze zběžně a při výběru úvěrového produktu se soustředí především na výši měsíční splátky. Konečná cena půjčky je proto mnohdy nepříjemně překvapí.

Televizní kampaň se skládá ze sady tří TV spotů koncipovaných do miniseriálu z prostředí české rodiny. Každý spot s vtipnou nadsázkou ilustruje jeden z poplatků, který Home Credit svým klientům neúčtuje. V nové podobě spotů se plně odráží změna komunikačního konceptu společnosti.

„Nosné sdělení kampaně „U Home Creditu žádné poplatky neplatíte“ je vtipně zaintegrováno přímo do příběhu televizní rodinky. Odpovídá to novému komunikačnímu konceptu společnosti, kdy jsou finanční produkty Home Credit zapojeny do každodenního rodinného života,“ doplňuje Ondřej Obluk, Managing Director Mather Communications.

„S pomocí nového komunikačního konceptu bychom rádi oslovili širší cílovou skupinu zákazníků než doposud. Chceme podpořit vnímání Home Creditu jako společnosti, která poskytuje různé úvěrové produkty pro různé životní situace,“ uvádí Jakub Petřina, marketingový ředitel společnosti Home Credit a. s.

Kampaň pro společnost Home Credit vytvořil kreativní tým komunikační skupiny Mather pod vedením kreativního ředitele Willa Rusta. O produkci se postarala společnost Lucky Man Films, režie se ujal David Ondříček a kameru vedl Richard Řeřicha. První spot běží od 5. října 2007. V průběhu roku 2008 by měla kampaň pokračovat s obměněným sdělením.

Počínaje touto kampaní dochází rovněž k postupné úpravě corporate designu společnosti Home Credit v České republice. Děje se tak v kontextu s ostatními zeměmi, kde skupina Home Credit působí.

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *