ICT

Nadstandardní služby Online Support pro zákazníky ABRA Software

Uživatelé podnikových informačních systémů vítají nejen možnost telefonické hotline, ale i další podporu. Společnost ABRA Software proto pro své zákazníky provozuje soubor služeb nazývaný Online Support.

„Cílem služby Online Support, poskytované českým a slovenským uživatelům informačních systémů ABRA, je rychle vyřešit všechny okamžité potřeby zákazníků a pomoci jim při každodenní práci. Uživatel má k dispozici nejen telefonickou, ale i e-mailovou hotline, vzdálený přístup, návštěvu konzultanta a neomezené školení. Hlavní předností služby Online Support je skutečnost, že operátoři mohou všechny dostupné zdroje kombinovat dle okamžité potřeby zákazníka,“ říká Tomáš Kubelka, vedoucí divize služeb společnosti ABRA Software.

Telefonická a e-mailová hotline
Hotline přijímá požadavky a dotazy zákazníků v běžném provozu a dokáže je rychle navést ke správnému používání informačního systému. Pro řízení a správu služby vyvinula ABRA vlastní technologicky pokročilé řešení ABRA Call Centrum. Všechny příchozí požadavky jsou průběžně vyhodnocovány, což umožňuje operativně přizpůsobovat kapacity sezónní i okamžité zátěži. Zákazníkovi je navíc garantováno, že pracovníci hotline sami zavolají nazpět ve chvíli uvolnění kapacit. Stačí jen, aby volal z linky, kterou lze identifikovat.

Členové vrcholného managementu společnosti v Call Centru několikrát do měsíce hostují a trénují personál jak v technických, tak komunikačních dovednostech, plně v souladu s Baťovskou tradicí příkladu vedoucích.

Vzdálený přístup k systému
Občas nastává situace, kdy uživatel vítá okamžitou přítomnost konzultanta ve své kanceláři, avšak osobní návštěva není časově efektivní, zejména pokud jde o jednodušší zásahy. Zákazníci ABRA Software mají možnost vzdáleného přístupu konzultantů přesně ve chvíli, kdy ho potřebují. Pracovníci Online support se připojí na počítač zákazníka a přímo před jeho zraky vyřeší požadavek, případně doplní zákazníkovi speciální znalosti. Služba je využívána také ve chvíli, kdy je pro zákazníka nesnadné přesně popsat situaci, ve které se nachází. Samozřejmě je plně respektována ochrana dat a bezpečnost provozu.

„Zavedení této služby je výhodné pro zákazníka, kterému dodáme službu ihned a v ceně roční údržby. Nám služba šetří neproduktivní časy a v nemalé míře i životní prostředí, díky úspoře pohonných hmot,“ dodává Tomáš Kubelka.

Neomezená školení
Všem uživatelům informačních systémů ABRA, kteří zaplatili roční poplatky, je k dispozici neomezená možnost účasti na hromadných školeních, která jsou organizována přímo výrobcem, a to nejen v centrále společnosti, ale i v regionech.

„Myslíme si, že zákazník, který zaplatil nemalé částky za informační systém a jeho podporu si zaslouží nadstandardní službu. Pozornost věnujeme zejména dostupnosti, rychlosti a technické správnosti služeb. Využíváme přitom nejmodernější technologie. Za velmi důležitý faktor úspěchu také vnímáme skutečné dovednosti zákazníků při práci se software ABRA a samozřejmě velmi dobré osobní vztahy,“ doplňuje Tomáš Kubelka.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!