banner_left
banner_right
Komunikace

Chytrý vizitkář – nové reklamní médium a nosič informací

Možná, že patříte ke skupině lidí, kteří již objevili kouzlo a mnohostranné využití „chytré vizitky“ a začali ji pro její fascinující komplexní a netušené vlastnosti používat. Pokud ne, pak Vám doporučuji kliknout na www.chytrevizitky.cz a přečíst si třeba jen texty: 1/Chytré vizitky v elektronické komunikaci se státní správou, 2/ Proč je důležité mít na své webové stránce chytrou vizitku nebo 3/ Co to je chytrá vizitka, a určitě objevíte využitelnost chytrých vizitek jako skvělého informačního, reklamního, prezentačního, komunikačního, marketingového aj. média. Odborníci označují chytré vizitky jako mikrointernetový nástroj a formát komunikace budoucnosti.

Všichni provozovatelé webových stránek nabízejí ke své chytré vizitce nebo chytrým vizitkám (na webové stránce jich totiž může být cíleně i několik s různým obsahem a zaměřením) jako komplexní službu a bonus zdarma tzv. chytrý vizitkář (eVisitCardOrganizer nejčastěji ve verzi 0.9.40, zkráceně eVCO 0.9.40.). Jeho úžasnou grafickou podobu pro seznámení najdete např. na www.chytrevizitky.cz/site/cz/jak-vypada-vizitkar.html . Zájemci si jej však mohou zdarma stáhnout z řady serverů např. www.slunecnice.cz aj., které najdete třeba napsáním hesla Chytrý vizitkář ve vyhledávači www.seznam.cz aj.

Uzavřený vizitkář má podobu klasického vizitkáře, kde jsou cíleně a efektivně umístěny zajímavé formáty a prostory pro reklamní účely. Především držitel licence na produkt chytré vizitky ( kontakt s ním je možný přes www.chytrevizitky.cz) může využívat tzv. centrální banner pro prezentaci reklamy, kterou si kdokoliv může zadat jako placenou službu a na všech vizitkářích, které se ve světě chytrých vizitek používají, se tato reklama bude zobrazovat.

Tento baner tvoří dominantu vizitkáře a stává se tak novým reklamním centrálním médiem, které se automaticky objevuje u statisíců uživatelů chytrých vizitek. A již toto konstatování jistě evokuje zamyšlení nad využitém pro Vaší reklamu. Kromě tohoto centrálního baneru ovládaného držitelem licence na produkt, má však každý majitel chytré vizitky na svém nabízeném vizitkáři zdarma ke stažení ze své webové stránky možnost si umístit na desky zavřeného chytrého vizitkáře do prostoru svého vlastního baneru, loga nebo názvu firmy s odkazem na vaše stránky, tedy reklamu svou na své produkty nebo na sebe jako producenta hodnot. Tedy jde již o druhý reklamní prostor na chytrém vizitkáři. A tak kdokoliv si z Vaší webové stránky zdarma stáhne chytrou vizitku a s ním jako bonus i chytrý vizitkář dostává Vaší reklamu do svého počítače včetně následujících aktualizací. Nezapomeňme však, že na staženém vizitkáři máte i prostor na své vlastní běžící zprávičky – třeba i denně aktualizovatelné, opět s odkazem tam, kam se vám hodí – a tím chytrý vizitkář již nabízí třetí reklamní prostor k využití.

Ten, kdo si promyslí reklamní potenciál 3-umístění možné reklamy na deskách chytrého vizitkáře zjistí, že chytrý vizitkář má netušené reklamní možnosti za extrémně nízkých nákladů na umístění reklamy, která zasahuje jen toho, kdo si ji přeje. A to je potenciál jistě k využití. Reklamní potenciál má však i další výhody. Jde zejména o efektivní zacílení, protože reklamu obdrží jen ten, kdo si prostě a jednoduše Vaší vizitku z webové stránky stáhne spolu s chytrým vizitkářem z vlastní vůle a vlastního rozhodnutí. A ve své podstatě nemusí jít ani o klasickou reklamu, ale může jít i jen o informace, které chcete v daném čase šířit v rámci marketingové, informační a reklamní kampaně či jejich kombinace do okolí.

Nesmíme však zapomenout ani na reklamní potenciál vizitkáře po jeho otevření. Vždyť na liště na levé straně nad vizitkami můžete pracovat se seznamem firem, kde jistě bude i Vaše firemní jméno (tedy další reklama Vaší firmy), pokud bude ve vizitkáři hned vložena Vaše vizitka kontaktní, a na pravé straně otevřeného vizitkáře můžete používat abecední třídění, včetně třídění, ve kterém bude zařazena i Vaše firma. A to už nemluvím o prezentačním potenciálu poznámek na levé straně otevřeného vizitkáře, kde si uživatel vizitkáře k vaší vizitce sám zapisuje poznámky, připomínky – tedy své vlastní další informace o vás…ty jsou pro něj důležité a jistě sehrají významnou roli při nákupním rozhodování.

Tím, že chytré vizitky a chytré vizitkáře mají svou budoucnost před sebou a dynamika jejich rozšíření se exponenciálně zvětšuje, je reklamní, informační, komunikační a marketingový potenciál chytrého vizitkáře eVCO jako média a nositele reklamy i informací obrovský při nízkých nákladech.

Na www.chytrevizitky.cz jsem objevil, že v rámci vyzkoušení si produktu chytré vizitky je možné využít Akce chytré vizitky pro všechny, která vám umožní si otestovat a zdarma umístit na Vaší webovou stránku chytrou vizitku dokonce podle přiloženého jednoduchého návodu a nabízených grafických šablon umístit a současně si vyzkoušet i chytrý vizitkář a jeho potenciál v praxi.

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *