Komunikace

O příjem reklamních zpráv z HelloMobile.cz je zájem: Každý den se registruje 5 až 7 tisíc lidí

Očekávaný zájem o nový projekt „mobilu, který pro Vás vydělává“ potvrdily i číselné údaje o počtu registrovaných lidí. Každou minutu se na www.hellomobile.cz registruje v průměru 5-10 zájemců o příjem reklamních SMS/MMS zpráv či e-mailů. Ve frekventovanějších hodinách, např. v sobotu dopoledne, se registrovalo dokonce až 80 lidí za jedinou minutu. Každý den tak přibyde pět až sem tisíc nových uživatelů.

Registrací souhlasí majitel mobilu nebo uživatel e-mailu s tím, že mu denně dorazí až 3 reklamní zprávy denně. Za příjem každé zprávy přitom inkasuje odměnu, a to 2 Kč za textovou zprávu a 0,75 Kč za e-mail. Pokud doporučí www.hellomobile.cz svým přátelům a známým, může se jeho příjem pohybovat i ve výši několika set korun měsíčně! Při spuštění serveru www.hellomobile.cz v polovině května slíbila společnost Zefcom Ltd. věnovat každému tisícímu registrovanému jeden z deseti nových přístrojů iPod zdarma. A protože tato desítka byla rozdána již během několika prvních dní, rozhodli se zástupci společnosti Zefcom Ltd. věnovat dalších 10 přístrojů. I když o projekt www.hellomobile.cz projevili velký zájem studenti a mladí lidé, není rozhodně určen jen jim. Podle aktuálních údajů je 24% registrovaných více než 25 let a toto číslo stále stoupá, často se registrují najednou celé rodiny. Čtyři procenta registrovaných uvádí vysokoškolský titul.

Vytvoření velké databáze možných adresátů reklamního sdělení je přitom předpokladem pro zájem inzerujících firem. Na základě údajů, které uživatelé uvedou při registraci (ověřování dat probíhá namátkově), jsou pro jednotlivé kampaně z databáze vygenerovány vždy takové skupiny potenciálních zákazníků, kteří dokonale vyhoví zadaným kritériím. Pro inzerenta se tak jedná o perfektně cílenou reklamu s přesně měřitelnými výsledky. Například banka si podle zadaných kritérií může nadefinovat cílovou skupinu bez svých zákazníků a oslovit pouze konkurenční klienty – uživatelé totiž při registraci udávají, jakou banku využívají. Stejnou možnost mají třeba mobilní operátoři nebo instituce nabízející pojištění odpovědnosti z provozu aut.

Nejde přitom o žádné spamy, adresáti se zasíláním zpráv s ohledem na možnost výdělku rádi souhlasí. „Zatím o novou službu projevily zájem například finanční instituce, cestovní kanceláře, prodejci elektroniky a mnoho dalších,“ informuje Tom Morrisroe, zástupce společnosti Zefcom Ltd.

Unikátní možnost, jak si přivydělat, je dostupná pro každého jedince s mobilním telefonem či přístupem na e-mail. Stačí se zaregistrovat na stránkách www.hellomobile.cz a vyplnit údaje typu z jakého jste regionu, jaké máte vzdělání, zaměstnání, příjmy, zda chodíte často do divadla nebo fitcentra, jakého používáte operátora, banku či kolikrát měsíčně využijete letadlo. A pak už si jen vyberete formu, jakou chcete jednou měsíčně inkasovat peníze za obdržené reklamní sms či e-maily*. Měsíční příjem pro registrovaného uživatele se může pohybovat i v řádu několika set korun měsíčně, a to i když je počet SMS/MMS nebo emailů omezen na max. 3 denně. Kromě 2 Kč za každou obdrženou sms a 0,75 Kč za email, totiž dotyčný navíc získá i provizi 0,50 Kč za sms a 0,25 Kč za každý email zaslaný člověku, kterého doporučí k registraci na www.hellomobile.cz. První reklamní zprávy přitom dorazí, jakmile registrovaný účastník splní požadavky inzerenta. V současné době odhadujeme, že první zprávy dorazí registrovaným zájemcům cca do 14 dní. Někomu přijde první zpráva dříve, někomu později. I proto je výhodné doporučit své přátele a známé – i když zrovna Vám zpráva nepřijde, přijde přátelům a známým a z těch Vám již přichází provize. Doporučení známých a kamarádů je přitom klíčové pro výši příjmů. Zatímco počet reklamních sdělení zaslaných na jedno číslo resp. jeden e-mail je omezen, počet osob, které lze doporučit, omezený není. V současné době každý z registrovaných účastníků doporučil průměrně 3 další osoby. Pro zajímavý výdělek to ale může být i mnohem více. „Náš systém je nastaven tak, aby bylo nejvýhodnější doporučit co nejvyšší počet doporučených osob a tím pádem, aby se nevyplatilo registrovat samostatnou SIM kartu, resp. e-mail, jen pro účely příjmu reklamy,“ upřesňuje Tom Morrisroe a na závěr dodává: „Je nám jasné, že pro lidi bude důkazem funkčnosti systému, až dostanou první platbu.“

– red –

Čtěte také

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *